Przetargi.pl
REMONT DROGI LEŚNEJ NR INW. 242/106 OD KM 0+000 DO KM 0+683 W LEŚNICTWIE HERMANOWA

NADLEŚNICTWO STRZYŻÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Mostowa 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2760600
  • Data zamieszczenia: 2023-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO STRZYŻÓW
    ul. Mostowa 9
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2760600
    REGON: 690026812
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzyzow.krosno.lasy.gov.pl/witamy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI LEŚNEJ NR INW. 242/106 OD KM 0+000 DO KM 0+683 W LEŚNICTWIE HERMANOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót budowlanych jest REMONT DROGI LEŚNEJ NR INW. 242/106 OD KM 0+000 DO KM 0+683 W LEŚNICTWIE HERMANOWA. Teren objęty zakresem robót stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzyżów. Inwestorem zadania jest: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STRZYŻÓWOPIS ROBÓT BUDOWLANYCH.Ze względów logistycznych nie ma możliwości podzielenia zamówienia na części.Roboty będą prowadzone w następującej kolejności:Oczyszczenie korony drogi Wymiana części przelotowej przepustówWykonanie (ulepszenie) podbudowy drogi,Wykonanie warstw bitumicznychWykonanie powierzchniowych elementów odwodnienia Uzupełnienie poboczy i nawierzchni zjazdówOczyszczenie rowów i przepustówZamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanego przedsięwzięcia. Powyższe należy wziąć pod uwagę przy przygotowywaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny.Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.W przypadku powstania uszkodzeń w infrastrukturze drogowej wykorzystywanej do transportu materiałów i maszyn potrzebnych do realizacji zamówienia, Wykonawca na własny koszt usunie powstałe szkody w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8000,00 złotych2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Bank PEKAO S.A. I Oddział Strzyżów nr rachunku 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127, z dopiskiem na przelewie: „Wadium droga Hermanowa”.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.SZCZEGÓŁY W DOKUMENCIE SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:1) W zakresie doświadczeniaZamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 300000,00 zł, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówieniaWykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019.poz 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót budowlanych i w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272);operator skrapiarki do lepiszcza – 1 osoba,operator rozkładarki mieszanki mineralno-asfaltowej – 1 osobaoperator walca - 1 osobaJedna osoba może posiadać kilka rodzajów uprawnień.3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznymWykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami:- Układarka lub równiarka do rozkładania mieszanki kruszywa łamanego – 1 szt.,- Walec ogumiony minimum 10 ton – 1 szt.,- Walec stalowy wibracyjny minimum 10 ton – 1 szt.,- Samojezdna mieszarka do mieszania materiału ze spoiwem/cementem – 1 szt.,- Rozkładarka mieszanki mineralno-asfaltowej wyposażona w układ automatycznego sterowania grubości warstwy – 1 szt.,- Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym – 2 szt.,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach