Przetargi.pl
Remont drogi leśnej Nr 2 Kwaszenina nr inw. 242/335 km 0+000 – 2+300

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej Nr 2 Kwaszenina nr inw. 242/335 km 0+000 – 2+300
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem remontu jest remont drogi leśnej Nr 2 Kwaszenina nr inw. 242/335 od km 0+000 do km 4+500 w leśnictwie Jureczkowa zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 9, 6, 26/3, 26/2, 26/1, 29, 30, 7, 8/2, 31, 32, 104, 106, 112 obręb Kwaszenina; 261 obręb Liskowate, gmina Ustrzyki Dolne. Droga ma charakter drogi leśnej bocznej a jej przebieg zapewnia połączenie kompleksu leśnego z drogą powiatową nr 2089R Arłamów - Makowa. Remontem objęte będą elementy systemu odwodnienia powierzchniowego drogi jak poboczy, rowów drogowych ,przepustów, zjazdów oraz nawierzchni drogi. Konieczność przeprowadzenia remontu drogi wynika z powodu pogarszającego się jej stanu technicznego dla zapobieżenia dalszemu pogorszeniu. Projektowany remont nie zmieni parametrów geometrii drogi w układzie poziomym, takich jak szerokość pasa drogowego, korpusu drogowego, korony drogi, poboczy, nawierzchni i nie wiążą się z jakąkolwiek zmianą sposobu zagospodarowania terenu. Planuje się do wykonania roboty remontowe w kolejności technologicznej, których zakres, lokalizację oraz szczegółowe wyliczenia określa przedmiar robót: 1. ścięcie poboczy mechanicznie z usunięciem ścinki poza torowisko drogi; 2. odmulenie i renowacja rowów przydrożnych z oczyszczeniem przepustów pod zjazdami; 3. remont istniejącej nawierzchni tłuczniowej przez wykonanie:  wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni równiarką z właściwym przygotowaniem pod wykonanie nowej warstwy nawierzchni km 0+000 – 2+300,  wykonanie nakładki z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 7 cm po zagęszczeniu, szerokość warstwy 3,50 m, spadku poprzecznym daszkowym na prostej 3,0% oraz poprzecznym jednostronnym na łukach zgodnie z wytycznymi w zależności od promienia R, km 0+020 – 1+150 1130 mb 3955 m² km 1+250 – 1+900 650 mb 2275 m²  wykonanie nakładki z tłucznia kamiennego 40/60 mm z półwgłębnym utrwaleniem przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej C 69 B 3 PU (K1-70) w ilości 4,1 kg/m2 w przeliczeniu na czysty asfalt oraz grysów kamiennych 16/25mm w ilości 20 kg/m2 oraz 8/16 mm w ilości 23 kg/m2 warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu’ km 0+000 – 0+020 20 mb 167 m² km 1+150 – 1+250 100 mb 350 m² km 1+900 – 2+300 400 mb 1400 m²  powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej tłuczniowej półwgłębnie utrwalonej, warstwa dolna przy użyciu emulsji asfaltowej w ilości 1,75 kg/m2 w przeliczeniu na czysty asfalt oraz grysów kamiennych o wymiarach 8-11·mm w ilości 13,0·dm3/m2 , km 0+000 – 0+020 20 mb 167 m² km 1+150 – 1+250 100 mb 350 m² km 1+900 – 2+300 400 mb 1400 m²  powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej tłuczniowej półwgłębnie utrwalonej, warstwa górna przy użyciu emulsji asfaltowej w ilości 1,55 kg/m2 w przeliczeniu na czysty asfalt oraz grysów kamiennych o wymiarach 5-81·mm w ilości 10,0·dm3/m2 km 0+000 – 0+020 20 mb 167 m² km 1+150 – 1+250 100 mb 350 m² km 1+900 – 2+300 400 mb 1400 m² 4. uzupełnienie obustronnie poboczy kruszywem warstwą grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm na długości odcinków remontowanej nawierzchni półwgłębnym oraz powierzchniowym utrwaleniem. km 0+000 – 0+020 28,5 mb 42,8 m² km 1+150 – 1+250 100 mb 150 m² km 1+900 – 2+300 400 mb 600 m² Do uzupełnienia poboczy należy użyć kruszyw jak pospółki, żwiry, rozdrobnione skały a także kruszywa łamane niesortowane o granulacji (0-31,5 ÷ 0-63 mm). Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiący Załącznik 2 do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ O/Przemyśl nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na „Remont drogi leśnej Nr 2 Kwaszenina nr inw. 242/335 km 0+000 – 2+300” Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty – w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia po otwarciu oferty i zdeponowania w kasie. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji (poręczenia) zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 21.09.2017 r., do godz. 1200. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6d. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania) 2) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu) 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. 4) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu 7) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ). 8) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach