Przetargi.pl
Remont drogi krajowej nr 61 - ul. Wojska Polskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II etap

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Pl. Stary Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 156 711 , fax. 862 156 706
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    Pl. Stary Rynek 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 156 711, fax. 862 156 706
    REGON: 52513900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi krajowej nr 61 - ul. Wojska Polskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi krajowej nr 61 - ul. Wojska Polskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II etap. Zamówienie pn. „Remont drogi krajowej nr 61 - ul. Wojska Polskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II etap” zostało podzielone na dwie części, z których każda będzie odrębnie oceniana: 1) Część I: Remont nawierzchni i przebudowa chodników, zjazdów, ciągu pieszo-rowerowego i zieleńców – odcinek I, Zamówienie w tej części obejmuje kompleksowy remont chodników i zjazdów na odcinku o długości ok 739 metrów, polegający na rozbiórce istniejącej konstrukcji, ulepszeniu podłoża, wykonaniu nowej podbudowy i nawierzchni. 2) Część II: Remont nawierzchni jezdni, części zjazdów i chodnika – odcinek II: Zamówienie w danej części obejmuje remont nawierzchni ulicy Wojska Polskiego w Łomży na odcinku o długości ok. 287 metrów, polegający na sfrezowaniu średnio 8 cm istniejącej nawierzchni z mma a następnie ułożeniu dwóch warstw o łącznej wysokości 9 cm (wiążąca 5 cm, ścieralna 4 cm). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w SIWZ i załącznikach do SIWZ, w tym dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: a) Dla części I: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), b) Dla części II: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Szczegóły wniesienia wadium określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp załącza do oferty. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty muszą dołączyć pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Wykonawca do oferty załącza pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami -jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. 5. Dokument stwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach