Przetargi.pl
Remont drogi i chodników przy ul. Głowackiego 4-4A oraz 4B-4C - działka 86 i remont drogi i chodników ul. Wojska Polskiego - działka nr 71/9 i 80

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi i chodników przy ul. Głowackiego 4-4A oraz 4B-4C - działka 86 i remont drogi i chodników ul. Wojska Polskiego - działka nr 71/9 i 80
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: W zakresie projektu: „Przebudowa drogi w ramach zadania: "Remont dróg i chodników ul. Wojska Polskiego - działka 71/7, 71/9 i 80 obr.04 Chrobry.” Autor projektu: Studio Projektowe Admar ul. Kamienna 28/3 59-300 Lubin Przebudowa odcinka drogi w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, zjazdu i chodnika oraz wymiany krawężników oraz obrzeży wraz z odwodnieniem. Jezdnia - sfrezowanie istniejące nawierzchni, wykonanie konstrukcji jezdni z mieszanki mineralnej SMA 0/8. Krawężniki betonowe najazdowe na ławie betonowej. Zjazd - remont nawierzchni z wykonaniem nawierzchni z kostki koloru czerwonego 8cm na podsypce z miału kamiennego, podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej Chodniki - remont nawierzchni chodników. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej koloru szarego 8cm na podsypce z miału kamiennego, podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej. Odwodnienie - poprzez układ spadków poprzecznych i podłużnych odprowadzających wody do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej poprzez istniejące wpusty uliczne z wymianą istniejących studzienek oraz oczyszczeniem istniejących przyłączy. Zasadnicze parametry: Długość drogi ok.152m Powierzchnia jezdni: ok.826m2 Powierzchnia zjazdu: 17,5m2 Powierzchnia chodników: ok.200m2 W zakresie projektu: Remont jezdni i chodników, utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej, budowa zjazdów z drogi gminnej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studnią chłonną na działkach nr 71/9, 86, 87/2 obręb 0004 Chrobry w Głogowie” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont drogi i chodników przy ul. Głowackiego 4-4A oraz 4B-4C działka 86” Głogów jedn. ewid. 020301_1 miasto Głogów, działka nr 71/9; 86; 87/2 obręb IV Chrobry Autor projektu: Zakład Usługowo-Projektowy WIR ul: Wiśniowa 55 59-300 Lubin Przedmiotem opracowania jest techniczne rozwiązanie remontu drogi gminnej (nr 100249D), utwardzenie powierzchni gruntu działki budowlanej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studnią chłonną na działkach nr 71/9, 86 i 87/2 obręb 0004 Chrobry w Głogowie. Jezdnia - sfrezowanie istniejące nawierzchni, wykonanie konstrukcji jezdni z mieszanki mineralnej SMA 8 na warstwie profilująco- wyrównawczej. Krawężniki betonowe najazdowe na ławie betonowej. Jezdnia w obrębie wpustów - warstwa z mieszanki mineralnej SMA8 na warstwie profilująco wyrównawczej, podbudowie z betonu i warstwie odsączającej. Zjazd - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 8cm na podsypce z miału kamiennego, podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej Chodniki - remont nawierzchni chodników. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej 8cm na podsypce z miału kamiennego, podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej. Kanalizacja deszczowa: wykonanie nowych wpustów deszczowych, odcinków kanalizacji deszczowej, wraz z przykanalikami i studnią chłonną. Zasadnicze parametry: - remont istniejącej jezdni - nawierzchnia jezdni ok.690m2 - remont istniejącego chodnika ok.200m2 - utwardzenie powierzchni gruntu – ok.110m2, - budowa zjazdów z drogi gminnej- ok.28m2 - budowa sieci kanalizacji deszczowej- ok.30m - wpusty deszczowe 2szt, studnia chłonna- 1szt Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 3 600,00 zł słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach