Przetargi.pl
Remont drogi gruntowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 0+000 ÷0+600

Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6822215
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie
    ul. Przemysłowa 45 45
    08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie
    tel. 025 6822215
    REGON: 01482375900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gruntowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 0+000 ÷0+600
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie remontu drogi gruntowej drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 0+000 ÷ 0+600. Roboty przygotowawcze obejmują wytyczenie geodezyjne pasa drogowego przez geodetę zgodnie z ewidencją geodezyjną robót wykończeniowych w ilości 0,6 km. Roboty ziemne obejmować będą roboty poprzeczne wykonywane mechanicznie w gr. kat. III (wykonanie rowu równiarką z rozplantowaniem ziemi w nasypie) w ilości 144 m3, wykonanie nasypów mechanicznie w gr. kat. II z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. do 5 km z formowaniem i zagęszczaniem nasypu w ilości 360 m3. Podbudowa obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie , w-wa górna, gr. w-wy 12 cm w ilości 3480 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt. 5 i 6 instrukcji dla wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zaakceptowany wzór umowy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9. ustawy. Informacje powinny być aktualne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.-Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje), 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakim dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem formy władania, 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.-Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, (zgodnie z obowiązującymi przepisami) kierownika budowy, 12. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom , 13. Oświadczenie o dysponowaniu środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, 14. Wstępny harmonogram robót, 15. Informacja dotycząca wyposażenia laboratorium, 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 17. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W tym przypadku należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach