Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Witusza-Chruśle

GMINA KIERNOZIA ogłasza przetarg

  • Adres: 99-412 Kiernozia, ul. Sobocka 1 A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 277-90-80 , fax. 24 277-90-80
  • Data zamieszczenia: 2023-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KIERNOZIA
    ul. Sobocka 1 A
    99-412 Kiernozia, woj. łódzkie
    tel. 24 277-90-80, fax. 24 277-90-80
    REGON: 611015684
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Witusza-Chruśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Remont drogi gminnej Witusza-Chruśle”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowej nakładki asfaltowej na drodze gminnej we wsi Witusza i Chruśle na terenie gminy Kiernozia na odcinku o długości 1 406,00 mb o szerokości 3,00 mb.3. Zakres robót budowlanych obejmuje realizację m.in. następujących prac:- roboty pomiarowe,- roboty przygotowawcze,- frezowanie nawierzchni,- karczowanie pni,- oczyszczenie nawierzchni drogowych,- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną,- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej,- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej,- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych,- montaż oznakowania,- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,- roboty towarzyszące4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:a) Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”)b) Załącznik Nr 10 do SWZ - Przedmiar robót, kosztorys ofertowyc) Załącznik Nr 11 do SWZ - Dokumentacja projektowa5. Gwarancja:5.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. 5.2. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). 5.3. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach