Urząd Gminy w Wiśniowej ogłasza przetarg
- Adres: 32-412 Wiśniowa, Wiśniowa 441
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2714552 w. 38 , fax. (012) 271 45 50
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wiśniowej
Wiśniowa 441 441
32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie
tel. 012 2714552 w. 38, fax. (012) 271 45 50
REGON: 00055079800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont drogi gminnej Węglówka przez os. Węgierskie w km 0+000 - 4+200 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Węglówka przez osiedle Węgierskie w km 0+000 - 4+200 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: 1). ułożenie korytek ściekowych 50x50x27 cm w rowie wraz z przygotowaniem podbudowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełnia warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowych robót oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 5). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla spełnienia tego warunku winien wykazać, że wykonał nie mniej niż jedno zamówienie o tożsamym charakterze i porównywalnym zakresie odpowiadającemu przedmiotowemu postępowaniu (zał. 3 do SIWZ). 6). Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest by wykonawca dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (wymagana kserokopia uprawnień), który winien przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (wymagana kserokopia zaświadczenia). Osoba zaproponowana w ofercie jako kierownik budowy winna być zatrudniona przez Wykonawcę i pełnić obowiązki przez cały okres realizacji umowy (zał. 4 do SIWZ), 7). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osobami, którymi będzie dysponował (zał. 5 do SIWZ), Wymagane jest by Wykonawca wskazał zakres robót, które zamierza zlecić podwykonawcy. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie następujących dokumentów: 8). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków w wysokości nie mniejszej niż wartość własnej oferty brutto, 9). polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku nie złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyżej wymienionych, albo złożenia wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów zawierających błędy, albo złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wszystkie wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to wymagane dokumenty winny spełniać wymagania określone w § 2 i 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawcę przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcy, należy wskazać w ofercie podwykonawcę oraz zakres prac przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Wiśnicz.
Dodano: 2016-07-27 - 1.Remont drogi gminnej nr 600082K Żydów w kier. przed Żydowie (dz. nr 332/3, 331) w Żydowie w km 0+000-0+430,2. Remont drogi gminnej nr 600070K Złotniki Pastwiska w kier. południowym do wału wiślanego (dz. nr 938/2, 947/5) w Złotnikach w km 0+000-1+930 ,3.Remont drogi gminnej nr 600064K w Wawrzeńczycach - Pompownia I (dz. nr 1235/4) w Wawrzeńczycach w km 0+000-0+650.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 290460 K Łoski w miejscowości Kurów w km 0+000-0+095 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290049 K Granice Piątkowskie - Do Kaczorów w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy oraz 0+150-0+160 zakres własny
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290062 K Nowakowska w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa dróg pow. w 2016r związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych Zad. nr.1.Odbudowa drogi powiatowej Racławice - Wrocimowice- Radziemice - Skrzeszowice nr.dr.1235K w miejscowości Wrocimowice i w miejscowości Kaczowice w km1+350 ÷ 1 + 640, w km 1 + 891 ÷ 2 + 240 Zad. nr.2 Odbudowa drogi powiatowej Klimontów - Szczytniki - Kowary- Łętkowice nr.dr. 1260K w miejscowości Obrażejowice w km 12+ 915 ÷ 13 +300 . Zad. nr.3 Odbudowa drogi pow. Gnatowice - Koniusza - Igołomia nr.dr.1266K w miejscowości Gnatowice km 0 + 000 ÷ 0 + 300, w km 0 +950 ÷1 + 594
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych na drogach gminnych w Gminie Ochotnica Dolna
Dodano: 2016-07-19 - BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.
Dodano: 2016-07-13 - Budowa drogi leśnej nr 15 w Leśnictwie Regetów - wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni.
Dodano: 2016-07-12