Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w Wałczu ul. 3 Maja , działki nr 2990, 3016/2, 3010/1, 3007/3, 2967/3, 2969/7

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.walcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w Wałczu ul. 3 Maja , działki nr 2990, 3016/2, 3010/1, 3007/3, 2967/3, 2969/7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem drogi gminnej w Wałczu ul. 3 Maja, działki nr 2990, 3016/2, 3010/1, 3007/3, 2967/3, 2969/7. 1.1. Zakres robót: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – remont drogi gminnej o długości około 164 m oraz sięgacza o długości około 56 m wraz z budową kanalizacji deszczowej: a) Droga gminna o powierzchni 1.148,20 m2 (jezdnia wraz ze ściekiem przykrawężnikowym) Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni drogi gminnej • Kostka brukowa typu Behaton koloru szarego, gr. 8 cm, • Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3 cm, • Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. do 10 cm, • Istniejące dolne warstwy konstrukcji nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję sięgacza (wnęki) - po śladzie drogi istniejącej • Kostka brukowa typu Behaton koloru szarego, gr. 8 cm, • Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3 cm, • Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. do 10 cm, • Istniejące dolne warstwy konstrukcji nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję sięgacza (wnęki) - po zakończeniu drogi istniejącej • Kostka brukowa typu Behaton koloru szarego, gr. 8 cm, • Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3 cm, • Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm, gr. 15 cm, • Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63,0mm, gr. 20 cm b) Zjazdy o powierzchni 101,9 m2 • Kostka brukowa starobruk grafit, gr. 8 cm, • Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3 cm, • Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm, gr. 15 cm, • Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63,0mm, gr. 20 cm c) Chodniki o powierzchni 707 m2, • Kostka brukowa starobruk melanż - kolory jesieni, gr. 8 cm, • Podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 3 cm, • Grunt rodzimy stabilizowany cementem o Rm=2,50 MPa, gr. 15 cm d) Kanalizacja deszczowa: • Wpusty uliczne na studzienkach osadnikowych Ø 500 12 szt. • Rura PVC DN200 dł.34 m. e) Rury osłonowe na istniejącej sieci telekomunikacyjnej i elektrycznej Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Przedstawienia harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. b) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa), kierownika robót (branża sanitarna), spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): Kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233210-4 Roboty w zakresie nawierzchni 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233262-3 Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45233140-2 Roboty drogowe 45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz Decyzjami Starosty Wałeckiego nr 312/2017 z dnia 8.11.2017r., nr 18/2018 z dnia 16.01.2018r., dokonanym zgłoszeniem robót budowlanych w Starostwie Powiatowym (pismo o braku sprzeciwu z dnia 20.11.2017r.) , które stanowią załącznik do SIWZ. a) Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym sposób prowadzenia prac, harmonogram oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich. Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Informacja o odpadach - materiały z rozbiórek powinny być segregowane w miejscu ich demontażu i magazynowane selektywnie do czasu ich wywozu. Odpady należy przekazać do składowania lub recyklingu wyspecjalizowanej firmie. a) Koszt utylizacji materiałów z rozbiórek powinien zostać ujęty w cenie jednostkowej rozbiórek. b) Koszt przyjęcia nadmiaru ziemi przez wysypisko miejskie powinien zostać ujęty również w cenie jednostkowej robót ziemnych. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, zapoznanie się z dokumentacją projektową i na tej podstawie dokonanie wyceny robót do oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 9. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. a) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy pracowników. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wszelkie prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. c) Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia w danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z powierzonych obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia. d) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. b (powyżej), wykonawca zobowiązany będzie składać, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach: o pierwsze oświadczenie wraz z wykazem osób wyznaczonych do realizacji robót budowlanych – w terminie ustalonym przez zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji robót, zawierające w szczególności imię nazwisko oraz pełnioną funkcję. o jako załącznik do protokołów odbioru, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę i dowody opłaty składek na ZUS dla zadeklarowanej ilości pracowników) potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę (z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych). 10. Harmonogram zatrudnienia zostanie opracowany przez Wykonawcę i będzie stanowić załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach