Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w msc. Miedziana Góra – ul. Słoneczna

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w msc. Miedziana Góra – ul. Słoneczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 346009T ul. Słonecznej na długości 460m w msc. Miedziana Góra, Gmina Miedziana Góra. Inwestycja zlokalizowana jest w msc. Miedziana Góra, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie (działki nr ewid.: 276, 279/1, 299/5, 298/4, 296/3, 278/3, 294/23, 294/21, 294/19, 294/17, 291/5, 277/19, 275/17, 275/15, 275/13, 275/11, 278/1, 293/3, 292/5, 274/1, 290/4 obręb: 0007 Miedziana Góra). Remontowaną drogę poprowadzono po istniejącym śladzie z zachowaniem jej podstawowej szerokości nawierzchni 3,50 m. Długość remontowanego odcinka: 460 metrów. Zakres robót: - roboty pomiarowe wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - zdjęcie warstwy humusu, - rozbiórka elementów dróg i ulic, - roboty ziemne, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 gr. po zagęszczeniu 30 cm, - wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C 90/3 gr. po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie zjazdów na posesje - konstrukcja zjazdów: warstwa ulepszonego podłoża stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 gr. po zagęszczeniu 15 cm, warstwa wierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 grubość po zagęszczeniu 15cm, - wymiana przepustów z rur betonowych Ø40/50 cm z prefabrykowanymi ściankami czołowymi, - wykonanie obustronnych opasek każde po 0,5 m - konstrukcja opasek: warstwa wierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 grubość po zagęszczeniu 15cm, - prace konserwacyjne w zakresie rowu (wyrównanie dna rowu oraz wyprofilowanie skarp), - plantowanie powierzchni gruntu i humusowanie skarp i powierzchni plantowań, - regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, hydrantów, - zabezpieczenie kabli energetycznych w drodze dwudzielnymi rurami osłonowymi. Odwodnienie przedmiotowego odcinka drogi odbywać się będzie w sposób istniejący spadkami poprzecznymi nawierzchni jezdni i opasek oraz istniejącymi odmulonymi rowami otwartymi. Parametry docelowe: droga gminna klasy D; kategoria obciążenia ruchem KR-1; prędkość projektowa 30km/h; szerokość pasa drogowego 5-7 m; szerokość jezdni 3,5 m; szerokość jezdni zjazdów - istniejąca, szerokość opasek 2x0,5 m. Nie przewiduje się przebudowy kolizji z sieciami infrastruktury technicznej. Przedmiot zamówienia opisano Szczegółowo w dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarze, które stanowią załącznik nr 8 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. UWAGA: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1 Wadium w wysokości : 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.73.2020 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”. 2. Do oferty, oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 3.Do oferty, Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (określone w pkt. 9.4.4.) 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach