Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II. Zakres inwestycji mieści się w pasie drogowym drogi gminnej posiadającą nawierzchnie bitumiczną o szerokości od 4,80m do 5,60m. Droga znajduje się w obszarze zurbanizowanym, na przyległym terenie występuje zbiorowa zabudowa mieszkaniowa wraz z zabudowa uzupełniającą tj. wiaty śmietnikowe, garaże, miejsca postojowe. Istniejące miejsca postojowe wykonane są z betonowej kostki brukowej. W ramach zadania zakłada się wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi gminnej. Remont polega na wykonaniu frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej o gr. do 3 cm, bez odkrywania istniejącej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego i ułożeniu warstwy wyrównawczej gr. 4cm oraz ścieralnej gr. 3cm. Remont należy przeprowadzić z zachowaniem istniejących szerokości jezdni, wszelkie nawierzchnie dochodzące do remontowanej drogi gminnej należy wysokościowo powiązać z nawierzchnią po remoncie. Od km 0+664.00 do km 0+730,50 po stronie lewej zakłada się utwardzenie poboczy płytami ażurowymi na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W km 0+735.00 zaprojektowano wyniesione przejście dla pieszych. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem m. in. - frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej, - wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej, - wykonanie utwardzonego pobocza z płyt ażurowych, - wykonanie remontu nawierzchni chodnika, - wymianę wpustu deszczowego, - wykonanie humusowania i obsiania trawą, - wykonanie dowiązania wysokościowego do nawierzchni przylegających do pasa drogowego, - regulację pionowa wszelkich urządzeń infrastruktury podziemnej wyprowadzonych na powierzchnię (włazy kanałowe, wpusty deszczowe, zawory wodociągowe, studnie teletechniczne itp.). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 6000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6.3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach