Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Posmykowizna gm. Działoszyn

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8413177 , fax. 43 8413680
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 43 8413177, fax. 43 8413680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Posmykowizna gm. Działoszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej w miejscowości Posmykowizna gm. Działoszyn W zakres zamówienia obejmującego odcinek I i II przedmiotowej drogi wchodzą w szczególności : -Oczyszczenie z zanieczyszczeń i ziemi istniejącej nawierzchni tłuczniowej - Wykonanie koryta pod konstrukcję drogi i rozjazdów oraz na poszerzeniu drogi - Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0/63 o gr. 15cm - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 o gr.8cm. - Wyrównanie kruszywem istniejącej nawierzchni tłuczniowej - Wyrównanie mieszanką bitumiczną istniejącej nawierzchni bitumicznej - Ułożenie krawężników betonowych 15x30 - Przestawienie - regulacja wysokościowa części istniejących krawężników - Regulacja wysokościowa elementów żeliwnych studzienek urządzeń podziemnych - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 o gr. 4cm na odcinku I - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 o gr. 4cm na odcinku I - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 o gr. 5cm na odcinku II - Rozwiązanie w dostępnym pasie drogowym Wykonawca w ramach w/w robót związanych z przedmiotem zamówienia, do wykonania (uzupełnienia) podbudowy użyje kruszywa (ok. 162 ton) będącego w posiadaniu Zamawiającego (sołectwa wsi Posmykowizna). 2. Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w projekcie technologicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót będącymi załącznikami do SIWZ. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Projekt technologiczny 3. Przedmiar robót. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metody organizacyjno - techniczne na terenie robót c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. d) Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów (takich jak energia elektryczna, woda, itp.) na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za teren objęty realizacją zamówienia przechodzi na Wykonawcę i obowiązuje do chwili zakończenia i oddania robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drodze, na której prowadzone będą prace 4. Przedmiot umowy musi być objęty min. 36 miesięcznym okresem rękojmi. 5. Wykonawca: odpowiada za: wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie jak i prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania robót a jeśli to konieczne opracuje i przedstawi Zamawiającemu projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w robotach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji robót oraz przy usuwaniu wad w okresie rękojmi zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót, objętych umową. po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. Realizacja zamówienia rozpocznie się z chwilą podpisania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, z przewidywanym zakończeniem do 30 maja 2014 roku. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem wykonania, zastosowanych materiałów, technologii). Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Za termin zakończenia zamówień uznany zostanie termin podpisania bezusterkowego protokołu odbioru Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru końcowego (bez wad)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112907
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00. zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.271.1.20.2013 z dopiskiem: Wadium - Remont drogi gminnej w miejscowości Posmykowizna gm. Działoszyn W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 202 (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM - Remont drogi gminnej w miejscowości Posmykowizna gm. Działoszyn. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach