Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIĘDZYRZECZ - ULICA ZAKASZEWSKIEGO

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIĘDZYRZECZ - ULICA ZAKASZEWSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Zakaszewskiego działka nr 48/12 polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z istniejących płyt betonowych. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: a) Wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu B 7.5 Mpa na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, b) Wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej gr. 8 cm, c) Wykonanie regulacji istniejących krawężników. Uszkodzone krawężniki należy wymienić na nowe. Krawężniki układać na ławie betonowej z oporem, d) Remont nawierzchni chodników oraz parkingu, e) Remont istniejących zjazdów w obrębie remontowanego odcinka drogi, f) Przełożenie nawierzchni istniejącego parkingu, g) Regulacja wysokościowa wszystkich studzienek i urządzeń usytuowanych w pasie drogi objętej remontem h) W ramach robót wykończeniowych należy ułożyć warstwę ziemi urodzajnej gr 10 cm wraz z obsianiem terenu mieszkanką traw. UWAGA !!! Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie aby w miarę możliwości udostępnić dojazdy do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej ulicy zakładom oraz budynkom mieszkalnym. 3.2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy geodezyjne powykonawcze należy przedstawić Zamawiającemu w formie elektronicznej zapisanych w formacie DWG i DXF. 3.3. Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z nie zinwentaryzowanymi oraz zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 3.4. Materiały rozbiórkowe należy usunąć zgodnie z ustawą o odpadach, staraniem i na koszt Wykonawcy. 3.5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez RAMIKO Kinga Ostraszewska. 3.6. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 3.7. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 3.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, który będzie załącznikiem do umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach