Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej w miejscowości Komarno gm. Janowice Wielkie w przebiegu działki nr 51 i fragmentu działki nr 18/1”

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 515 124 , fax. 757 515 124
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 757 515 124, fax. 757 515 124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej w miejscowości Komarno gm. Janowice Wielkie w przebiegu działki nr 51 i fragmentu działki nr 18/1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu drogi o długości 0,3782 km o szerokości jezdni 3,5m. Przewidziano 6 zjazdów (w miejscach istniejących zjazdów) do przyległych posesji. Poszczególne projektowane elementy w planie zostały zaprojektowane bez zmiany osi drogi według istniejącego przebiegu. 3.4.1. Zakres robót : Remont drogi w Komarnie na działce nr 51 i fragmencie dz. nr 18/1: • rozbiórka istniejącej drogi – uszkodzona nawierzchnia i podbudowa • wykonanie nowej podbudowy z kamienia łamanego • wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej 6 + 4 • wykonanie nowych nawierzchni zjazdów wraz z podbudową • wykonanie oporników beton. o dł. L=380,50 m • wykonanie cieku z kamienia granitowego na dł. L=378,20 m • odbudowa przepustów Ø600 o dł. L=19,30 m Podstawowe parametry : klasa L - lokalna Vp - prędkość projektowa 50 km/h przekrój szlakowy szerokość jezdni 3,5m kategoria ruchu KR 1 Przekrój normalny. Przekrój normalny obrazujący wszystkie niezbędne elementy konstrukcji jezdni. Konstrukcję nawierzchni jezdni zaprojektowano dla kategorii obciążenia ruchem KR1. Przyjęto następujące warstwy jezdni: • warstwa ścieralna gr. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej • warstwa wiążąca gr. 6 cm z betonu asf. 0/20 mm • podbudowa kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm • podbudowa kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 12 cm • grunt rodzimy o nośności 80MPa Jezdnia o szerokości średnio 3,5 m. Spadek jezdni poprzeczny jednostronny 2% na prostej, przekrój szlakowy. Przekrój podłużny. Przekrój podłużny nawiązuje do istniejącego poziomu terenu, tak by zminimalizować roboty ziemne. Za poziom 0,00 należy przyjąć istniejący poziom drogi w miejscu aktualnie prowadzonych robót. Zjazdy i przepusty drogowe. Przewidziano zjazdy w miejscach istniejących zjazdów. Istniejące przepusty należy odbudować z rur stalowych Φ200x12, osadzonej na końcach w przyczółkach żelbetowych. Rury posadowić na betonie C16/20 (B20) gr. 15cm, wykonać przykrycie min.15cm rury betonem C16/20 (B20) do poziomu nawierzchni drogi asfaltowej. Przyczółki żelbetowe wykonać jako jednolite bloki betonowe z marki C25/30 XF2 (B30) gr. 25cm zbrojone siatką Q524 AIIIN w dwóch warstwach (#10 150x150). Odwodnienie. Przewidziano odwodnienie powierzchniowe realizowane przez spadki poprzeczne na pobocze drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 9 700 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych zero groszy). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : BNP Paribas Bank Polska S.A Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 8.5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) oraz zapis, że „w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji.” 8.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. 8.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy potwierdzają, że: wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończyli minimum jedną usługę obejmującą wykonanie robót budowlanych polegających budowie nawierzchni asfaltowej za kwotę minimum 200.000 zł brutto wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazw podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane; wykaz zostanie dostarczony z załączeniem dowodów określających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie, w szczególności muszą zawierać informacje o tym, czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone; dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach