Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Karnkowo

Urząd Gminy w Lipnie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. A. Mickiewicza 29
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2886202 , fax. 054 2886200
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipnie
    ul. A. Mickiewicza 29 29
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2886202, fax. 054 2886200
    REGON: 91002853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Karnkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Karnkowo. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Karnkowo. Pas drogowy stanowi działkę 427 obręb Karnkowo. Projektowany odcinek drogi o łącznej długości 166,5 mb na całej długości przebiega po istniejącym śladzie wykonanego krawężnika. Ulica zlokalizowana jest na terenie nowo powstającego osiedla mieszkaniowego. We wcześniejszym okresie został wykonany na tej ulicy obustronny chodnik ograniczony krawężnikiem. Początek ulicy znajduje się na krawędzi drogi gminnej a w km 0+118,70 po stronie lewej zlokalizowane jest skrzyżowanie. Po stronie lewej za skrzyżowaniem projekt zakłada wykonanie krawężnika i zjazdu na zabudowaną posesję. Ulica kończy swój zakres na projektowanym skrzyżowaniu realizowanym w dalszych etapach. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie drogi klasy D o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1 o łącznej długości 166.5 mb i szerokości 6,1 mb o spadku daszkowym dwustronnym 2% z obu stron ograniczonym istniejącym krawężnikiem. 3. Konstrukcja jezdni a) nawierzchnię z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru szarego; b) podsypka cementowo piaskowa 1 do 4 grubości 5 cm; c) podbudowa zasadnicza z betonu C 12/15 o grubości 15 cm; d) warstwa odcinająca z piasku o grubości 20cm; e) sprofilowane zagęszczane podłoże gruntowe G. 4. Istniejące uzbrojenie na odcinku drogi objętym przebudową zlokalizowana jest: a) infrastruktura teletechniczna, b) infrastruktura wodociągowa, c) infrastruktura energetyczna. Na istniejącej infrastrukturze teletechnicznej należy założyć rury ochronne dwudzielne typu Arot. Z uwagi na występujące w jezdni włazy studni kanalizacyjnych należy je wyregulować do poziomu jedni. 5. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe, przez nadanie spadków poprzecznych do zaprojektowanego systemu odwodnienia składającego się z płyt ażurowych ułożonych na podsypce podbudowy z kruszywa oraz z drenu z węża perforowanego owiniętego w geowłókninie w obsypce z grysu kamiennego 2/5 mm. Odprowadzenie węży zlokalizowane jest na istniejącym rowie melioracyjnym. Rozwiązanie to jest już zastosowane na tej ulicy a zlokalizowane jest w osi jezdni. Z uwagi na względy techniczne zostanie ono wykonane przy krawężniku 6. W trakcie prowadzenia robót ziemnych zachować szczególną ostrożność w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego. Sugeruje się by prace te były prowadzone ręcznie. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy, którego oryginał znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy (nie jest to wymóg obligatoryjny) celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach