Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Góra gmina Inowrocław

Urząd Gminy Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3570251 , fax. 052 3540490
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Inowrocław
    ul. Królowej Jadwigi 43 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3570251, fax. 052 3540490
    REGON: 00053969600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Góra gmina Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania do 20 cm - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2 Lokalizacja drogi: w miejscowości Góra gmina Inowrocław na odcinku od drogi powiatowej w kier. m. Pławinek Długość drogi: 600,0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł. Słownie: trzy tysiące złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia w zał nr 2 do SIWZ - przedłożyć jako załącznik nr 2 do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przedłożyć jako zał. Nr 3 do oferty Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z opłacaniem podatków -przedłożyć jako zał. nr 4 do oferty Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. Nr 5 do oferty Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -9 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. nr 6 do oferty . - Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych druk w zał. nr 3 do SIWZ - przedłożyć jako załącznik nr 8 do oferty Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem : z ostatnich dwóch lat albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż dwa lata - przedłożyć jako zał. nr 9 do oferty. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - przedłożyć jako zał. Nr 10 do oferty . Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności druk z zał. nr 7 do SIWZ - przedłożyć jako zał. nr 11do oferty Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót o podobnych zakresie , z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców druk w zał. nr 4 do SIWZ- przedłożyć jako zał. nr 12 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach