Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Cielętniki -ul. Kościelna - gm. Dąbrowa Zielona, długość drogi 333,0mb (roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia i zjazdy) w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r.

Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg

  • Adres: 42-265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3555018 , fax. 034 3555052
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
    Plac Kościuszki 31 31
    42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
    tel. 034 3555018, fax. 034 3555052
    REGON: 00053266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Cielętniki -ul. Kościelna - gm. Dąbrowa Zielona, długość drogi 333,0mb (roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia i zjazdy) w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,333km, - wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - 668,68m3, - wykonanie warstwy odcinającej grubości 6 cm po zagęszczeniu -1647,00m2, - wykonanie podbudowy dolnej grubości 20 cm z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie - 1647,00m2, - wykonanie podbudowy górnej z kruszywa kamiennego łamanego grubości 8cm stabilizowane mechanicznie - 1647,00 m? - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna grubości 5cm - 1647,00m2, - wbudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem 15 x 30cm wraz z ciekiem przykrawężnikowym - 630 mb, - wykonanie cieku z kostki brukowej grub. 8 cm - 293 mb, - ręczne plantowanie powierzchni gruntu - 312 m?, - regulacja pionowa studzienek wodociągowych , telefonicznych - 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wyk. i odbioru robót, przedmiary robót. Niniejsze dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Uwaga Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. 1) Wadium ustala się w wysokości 4.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tyś. złotych) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02.09.2011r do godz. 12:30 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007r Nr 42 , poz. 275 z póź,zm.) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy W Dąbrowie Zielonej: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej Nr rachunku: 63827610132002020000130103 5) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału W sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej, pl. Kościuszki 31 , a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 7) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte W art. 45 i 46. 8) W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu , a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie , gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny , bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą , poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie , by nie było na stałe związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach