Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w Grodźcu Małym zniszczonej podczas powodzi w 2010 r.

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2010-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w Grodźcu Małym zniszczonej podczas powodzi w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont drogi gminnej w Grodźcu Małym zniszczonej podczas powodzi w 2010 r. Zakres robót: 1. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, 2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie, 3. Profilowanie, wyrównanie i zagęszczenie poboczy - zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji oraz z mapą poglądową z zaznaczonym zakresem inwestycji stanowiącą załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć ofertę wadium. 1. Wysokość wadium zamawiający ustala w kwocie 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 2. Forma wniesienia wadium - zgodnie z zapisami art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Termin wniesienia wadium - przed terminem złożenia oferty (w przypadku wniesienia wadium w formie gotówkowej w momencie otwarcia ofert wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego). Wpłaty wadium należy dokonać na konto zamawiającego o numerze 44-86460008-0000-0000-6161-0004 w Banku Spółdzielczym w Głogowie. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 5. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach