Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej – ulicy Górnej, Gmina Wąchock”

Gmina Wąchock ogłasza przetarg

  • Adres: 27215 Wąchock, ul. Wielkowiejska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 27 36 130 , fax. 041 27 36 159
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąchock
    ul. Wielkowiejska 1
    27215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 27 36 130, fax. 041 27 36 159
    REGON: 54872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej – ulicy Górnej, Gmina Wąchock”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Górnej w Wąchocku na odcinku 847,00 m obejmujący swoim zakresem: - wykonanie robót ziemnych, poboczy, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, - wykonanie warstw nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, - budowę zjazdów indywidualnych do zabudowań, - odmulenie i wyprofilowanie istniejących rowów, przepusty. 2. Zestawienie powierzchni i długości: • powierzchnia jezdni - 3070,0 m² • powierzchnia poboczy - 780,0 m² • powierzchnia zjazdów - 353,0m² • długość przepustów ø 50 cm - 9 mb • długość przepustów ø 40 cm - 27 mb 3. Konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów oraz poboczy. Przewiduje się nawierzchnię dla kategorii ruchu KR1 na podłożu G1 o module sprężystości (wtórnym) nie mniejszym niż 100 MPa, z betonu asfaltowego w warstwach ścieralnej i wiążącej, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 3.1 Konstrukcja nawierzchni KR1 • 4 cm warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych; • 4 cm warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych; • 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – wyrównanie istniejącej drogi o nawierzchni brukowo-kruszywowej. 3.2 Zjazdy • nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm po zagęszczeniu, umocniona destruktem, skropionym emulsją i posypana grysem. 3.3 Pobocza. • warstwa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm po zagęszczeniu, umocniona destruktem, skropionym emulsją i posypana grysem. 3.4 Przepusty. • przepust fi 50cm z rur HDPE SN8 w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie 0/31.5mm, oraz na podsypce z piasku gr. 10cm, obsypka i zasypka z piasku; przepust zakończony ściankami betonowymi trapezowymi ze skrzydełkami; wlot i wylot przepustu, tj. dno i ściany rowu umocnić płytami ażurowymi betonowymi 60x40cm na podsypce z piasku gr. 10cm. • przepusty fi 40cm z rur HDPE SN8 pod zjazdami indywidualnymi na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie 0/31.5mm, podsypce z piasku gr. 10cm; obsypka i zasypka z piasku; przepusty zakończone ściankami czołowymi betonowymi pref. prostymi. 3.5 Oczyszczenie rowu • istniejący rów trapezowy po obu stronach remontowanej drogi wyprofilować i odmulić. 4) Obsługę geodezyjną bieżącą oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 5) Szczegółowy zakres określony jest w przedmiarze robót który należy rozpatrywać łącznie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi, 6) Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i dokumentacją projektową oraz wnieść uwagi w terminie zgodnym z art. 38 ust. 1 ustawy pzp. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Wszelkie uzgodnienia z gestorami sieci oraz zarządcami dróg w pasie których prowadzone będą roboty budowlane leżą po stronie Wykonawcy. Opłata za zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy. UWAGA Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zł) 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, z treści gwarancji (poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wąchocku Nr rachunku: 85 8523 0004 0000 0039 2000 0006, tytułem „Wadium -„Remont drogi gminnej – ulicy Górnej, Gmina Wąchock” , 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „Wadium” dołączonej do oferty, a kopię dokumentu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” złączyć z ofertą. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. 4. Zobowiazanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach