Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ulicy Dębowej w Puńcowie w zakresie 0+000 - 0+450

Urząd Gminy Goleszów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 479 05 10 , fax. (033) 479 05 16
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goleszów
    ul. 1 Maja 5 5
    43-440 Goleszów, woj. śląskie
    tel. (033) 479 05 10, fax. (033) 479 05 16
    REGON: 00053992800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ulicy Dębowej w Puńcowie w zakresie 0+000 - 0+450
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Dębowej w Puńcowie na odcinku 0+000 - 00+450, uszkodzonej w wyniku intensywnych opadów deszczu na długości 450 mb, szerokości 3,0 m. Droga położona jest w północnej części wsi Puńców, Gmina Goleszów, a konstrukcję drogi stanowi w części nawierzchnia tłuczniowa o szerokości 3,0 m oraz częściowo nawierzchnia ulepszona, wzmocniona emulsją kationową o szerokości 3,0 m. Podbudowa drogi jest miejscowo wymyta, posiada przełomy oraz wybrzuszenia w środku pasa drogowego i nie spełnia wymogów obciążeniowych. Konieczne jest uzupełnienie podbudowy na całym odcinku drogi, z kruszywa łamanego grubości do 23 cm ( warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 8 cm) po zawałowaniu, ułożenie warstwy wiążącej, asfaltobetonowej grubości 3 cm oraz warstwy ścieralnej z asfaltobetonu o grubości 5 cm po zawałowaniu. Przez drogę przechodzą następujące przyłącza: wodociągowe, gazowe i energetyczne. Uwagi, co do pracy przy urządzeniach infrastruktury: - prace ziemne w pobliżu istniejącego wodociągu prowadzić ręcznie pod nadzorem Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej w Ustroniu, Posterunek w Cieszynie; - prace ziemne w pobliżu istniejącego gazociągu prowadzić ręcznie pod nadzorem Rejonu Gazowego w Cieszynie; - prace w pobliżu słupów energetycznych prowadzić w sposób nie zagrażający ich bezpieczeństwu i posadowieniu. 3.2 Zakres robót objętych zamówieniem: 1) wykonanie i ustawienie oznakowania pionowego dla potrzeb prowadzonych robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, 2) wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego na odcinku 450 mb, o grubości 23 cm ( warstwa dolna grubości 15 cm oraz warstwa górna grubości 8 cm) po zawałowaniu, 3) wyrównanie podbudowy tłuczniowej na całym odcinku 450 mb, grubości 8 cm, po zawałowaniu, 4) skropienie dwukrotne emulsją asfaltową kationową i zasypka grysami, 5) wykonanie na całym odcinku drogi wyrównania podbudowy masą asfaltobetonową grubości 3 cm po zawałowaniu i szerokości 3,0 m, 6) oczyszczenie nawierzchni z zanieczyszczeń roślinnych, ziemi, 7) wbudowanie na całym odcinku drogi warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltobetonowej grubości 5 cm, po zawałowaniu, zgodnie z założoną szerokością i profilem drogi, 8) zagęszczenie i obcięcie krawędzi, 9) posmarowanie gorącym bitumem krawędzi połączeń z istniejącą nawierzchnią, 10) remont 14 istniejących zjazdów - zeskosowanie na długości 0,5 m, zgodnie z książką obmiarów, 11) odwodnienie poprzeczne nawierzchni drogi - obustronny spadek o 2%, 12) wyczyszczenie i umocnienie rowu odwadniającego korytkami betonowymi, wg zamieszczonego w dokumentacji technicznej rysunku szczegółowego, na długości 150 mb, 13) obsypka miałem kamiennym krawędzi drogi o szerokości 10-20 cm i grubości 8 cm, 14) uporządkowanie terenu budowy, 15) likwidacja oznakowania pionowego ustawionego na czas prowadzenia robót. Szczegółowy opis robót zawarty został w dokumentacji budowlano-wykonawczej opisującej poszczególne zakresy robót oraz w przedmiarze robót, w oparciu o którą Wykonawca winien sporządzić ofertę. 3.3 Zamawiający przekaże Wykonawcy tereny budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. 3.4 Pozycje WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV 45233330-1 fundamentowanie ulic, 45233140-2 roboty drogowe 45233252-0 roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233290-8 instalowanie znaków drogowych 3.5 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonać w technologii zgodnej ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru, robót sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym. 3) Za wypadki i szkody powstałe w trakcie prac remontowych odpowiada Wykonawca. 4) Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 3.6 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty. 3.7 Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,- ( cztery tysiące ) złotych. 8.2 Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8.3 Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniężnej na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Cieszynie Oddział w Goleszowie Nr 16 8113 1020 2002 0000 0648 0007 z dopiskiem wadium - remont drogi gminnej ulicy Dębowej w Puńcowie. . 2w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z p. zm.). 8.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 8.5 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.6 Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 8.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach