Gmina Starcza ogłasza przetarg
- Adres: 42-261 Starcza, ul. Gminna 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3140334 , fax. 034 3140334
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starcza
ul. Gminna 4 4
42-261 Starcza, woj. śląskie
tel. 034 3140334, fax. 034 3140334
REGON: 15002556400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starcza.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej (ul. Zachodniej) w Klepaczce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej (ul. Zachodniej) w Klepaczce. Zamówienie obejmuje remont drogi szerokości 5 m na długości 915m z obustronnym utwardzeniem poboczy szerokości 1,5 m i odmuleniem rowów przydrożnych. W ramach zamó - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożneia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartości co najmniej 100 tys. zł. b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 100 tys. zł lub posiadanie środków własnych w wysokości min. 100 tys. zł. d) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dodatkowo powinni spełniać warunki przewidziane w art. 23 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny - ocena metodą spełnia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie -np. referencje. b)- kserokopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych wyznaczonych osób w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby na dzień składania ofert osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotowej inwestycji. Wykaz osób z podaniem numeru i daty uprawnień oraz z informacją o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa należy sporządzić w formie tabeli, której wzór jest załączony do niniejszej SIWZ. c)-informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędności, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty nalezy załaczyć także następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy - pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, UWAGI: a)Wszystkie w/w dokumenty, Wykonawcy składają w oryginałach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnioną do tego osobę (y) podpisującą(e) ofertę. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy ze Wykonawców składa dokumenty wymienione w punktach 1 do 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadcza składane dokumenty za zgodność z oryginałem na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, udzielonego mu w tym zakresie przez wszystkich Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 141 ustawy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia , określoną w przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starcza.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa obustronnych chodników na ul. Wolnej (odcinek od ul. Faradaya do ul. Olsztyńskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Kopernika.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi bocznej od ul. Kombatantów w Ćwiklicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi bocznej od ul. Wolności w Ćwiklicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej ul. Kolonia w Pisarzowicach w km 0+000 do 1+081
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Towarowej w Wilamowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych nr 639042 S i nr 639007 S ul. Kościuszki w Krzepicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 5.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Granicznej w Lubomi - II
Dodano: 2016-07-26 - Budowa dróg na kompleksie mieszkaniowym przy ul. Prusa w Wymysłowie - etap II
Dodano: 2016-07-25