Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Nowoprojektowana Nr 114426L w m. Stoczek Łukowski

Miasto Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Plac Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257970001 , fax. 257970073
  • Data zamieszczenia: 2023-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stoczek Łukowski
    Plac Tadeusza Kościuszki 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 257970001, fax. 257970073
    REGON: 711582397
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Nowoprojektowana Nr 114426L w m. Stoczek Łukowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej ul. Nowoprojektowana Nr 114426L w m. Stoczek Łukowski.Zadanie obejmuje remont drogi gminnej ul. Nowoprojektowana w m. Stoczek Łukowski o dł. 725,2 m dz. nr 1296. Droga w km 0+000 - 0+532 o szer. ok. 5m. W km 0+532 - 0+578 stanowi przejście w zakresie zmiany szerokości jezdni z ok. 5m na 4 m. W km. 0+578 – 0+725 o szer. ok. 4m.Zakres remontu obejmuje; rozbiórkę elementów drogowych, wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zatoki postojowej z kostki brukowej z uzupełnieniem podbudowy. Wykonanie trzech progów zwalniających z kostki brukowej. Wymianę nawierzchni na kostkę brukową, na chodnikach i zjazdach z uzupełnieniem podbudowy. Wymianę krawężników i obrzeży z ławami fundamentowymi. Wycinkę gałęzi i odrostów. Wymianę z uzupełnieniem oznakowania drogowego, uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – 1 kpl. 2. Roboty ziemne-333,38m33. Podbudowę pod zjazdy,-gr. 16cm- 32,00m2, podbudowę pod jezdnię, progi zwalniające i zatokę postojową gr. 10 cm – 3843,80m2 - 4. Nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm – 3449,70m2, z progami zwalniającymi 39,60m2. 5. Elementy ulic: krawężniki betonowe- 1451m, obrzeża betonowe -518m, zatoka postojowa z kostki brukowej gr. 8cm – 354,5m2,, zjazdy z kostki brukowej gr. 8cm – 32,00m2, chodniki z kostki brukowej gr. 6cm – 778,00m26. Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną, o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia. Podobny zakres do przedmiotu zamówienia będzie polegał na:a. budowie lub przebudowie lub remoncie drogi, placów, chod-ników, zjazdów, parkingów o nawierzchni z kostki brukowej, w ramach jednej umowy o pow. min. 2 000m2 oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i pra-widłowo ukończone- załącznik nr 8 do SIWZ.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponu-ją lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą przewidzianą na Kierownika budowy posiada-jącą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- załącznik nr 7 do SIWZDODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 1) SIWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach