Gmina Inowłódz ogłasza przetarg
- Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
- Data zamieszczenia: 2018-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
ul. Spalska 2
97215 Inowłódz, woj. łódzkie
tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
REGON: 59064799000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej ul. Hubala w Spale - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont drogi gminnej ul. Hubala w Spale na działkach o nr ewid. gruntów 24/16, 25, 27, 28/1, 28/5, 28/6 w obrębie 0007 Spała, zgodnie z następującymi częściami zamówienia: 1.1. CZĘŚĆ nr 1 – Remont drogi gminnej ul. Hubala w Spale - Branża drogowa 1.2. CZĘŚĆ nr 2 – Remont drogi gminnej ul. Hubala w Spale - Branża elektryczna Szczegółowy opis robót dla poszczególnych części zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia (CZĘŚĆ nr 1 i CZĘŚĆ nr 2). 2. Zamawiający nie dopuszcza zaniżania grubości warstw kruszywa oraz betonu asfaltowego. Podane grubości odnoszą się do grubości po zagęszczeniu, uwałowaniu. Nie dopuszcza się stosowania kruszywa chalcedonitowego i z recyklingu. 3. Wykonawca na własny koszt zapewnia obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). 4. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac poszczególnych części stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 3. W przypadku napotkania gruntów gliniastych, wysadzinowych, organicznych, sztucznie wbudowanych, wykonawca na własny koszt doprowadzi grunty do kategorii G1 w obrysie, jezdni, poboczy, chodników, zjazdów. 4. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa kompleksu edukacyjno – opiekuńczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą sportową w trybie zaprojektuj i buduj”.
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja budynku OSP w Komornikach
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-29 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSP w Kleszczowie
Dodano: 2024-03-04 - „Budowa krytej pływalni w Działoszynie”
Dodano: 2024-02-29 - Budowa budynków kancelarii leśnictwa Kamionacz oraz leśniczówki Mianów
Dodano: 2024-02-18 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa Klonowa
Dodano: 2024-02-02 - Budowa budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym
Dodano: 2024-01-29 - "Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów”
Dodano: 2024-01-16