Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Cmentarna w Rędzinach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42242 Rędziny, ul. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 279 014 , fax. 343 279 085
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87
    42242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 343 279 014, fax. 343 279 085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Cmentarna w Rędzinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Cmentarna a w Rędzinach z podziałem na 2 zadania (części). ZADANE Nr 1 : Remont odcinka ul. Cmentarnej dz. nr 77 km.2 od ul. Kościuszki do dz. nr 7/7 km.2 na odcinku 718 mb o szer.4,00 mb wraz ze zjazdami do nieruchomości zabudowanych oraz parkingiem przy cmentarzu. 1. Roboty rozbiórkowe ; 2. Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne; 3. Montaż krawężników 4. Warstwa odsączająca – grub.15cm; 5. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna grub. 15cm; 6. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna grub. 8cm; 7. Warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W grub. 3cm ; 8. Warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W ; 9. Warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S grub.4 cm ; 10. Zjazdy z kostki brukowej; 11. Pobocza Powierzchnia jezdni : 2.960 m2; Długość drogi : 718 mb; Powierzchnia zjazdów : 315 m2. ZADANIE Nr 2 : Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Cmentarna dz. nr 77 km. na odcinku 990 mb o szer.3,0 m. 1. Wykonanie robot ziemnych – korytowanie; 2. Warstwa odsączająca; 3. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna grub. 15cm; 4. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna grub. 8cm; 5. Warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W grub. 3cm ; 6. Warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S grub.4 cm ; 7. Profilowanie i utwardzenie poboczy – 2x0,5 m. Powierzchnia jezdni : 2.970 m2; Długość drogi : 990 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27 września 2017r do godz. 09:00. Miejsce wniesienia wadium przetargowego (poza przelewem) : sekretariat Urzędu Gminy Rędziny, ul. Wolności 87, 42-242 Rędziny 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA II/O Częstochowa : 95 1020 1664 0000 3002 0028 4604 (liczy się data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie urzędu . 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 DRUK OFERTA Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 1. 2 PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. 3 PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach