Przetargi.pl
Remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szydłowiecka - Wola Szydłowiecka

Gmina Bolimów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-417 Bolimów, ul. Łowicka 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8380305 , fax. 046 8380386
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolimów
    ul. Łowicka 9 9
    99-417 Bolimów, woj. łódzkie
    tel. 046 8380305, fax. 046 8380386
    REGON: 00053538500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolimow.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szydłowiecka - Wola Szydłowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szydłowiecka - Wola Szydłowiecka wraz z remontem chodnika przy Szkole Podstawowej w Huminie, Humin 44A. Przedmiotowa droga ma długość 2+696,76 km. W zakres inwestycji wchodzą roboty drogowe tj. wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej, warstwy ścieralnej, remont poboczy i infrastruktury. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na remoncie drogi obejmuje: - wykonanie 4 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego projektowanej na ruch KR3 - ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej MMA 0-16mm projektowanej na ruch KR3 na długości przebudowywanej drogi - wyrównanie poboczy do wysokości jezdni pospółką - wymianę chodnika przed szkołą w Huminie - wykonanie oznakowania poziomego - wymianę znaków drogowych Należy wykonać odwierty nawierzchni celem zbadania grubości istniejącej nawierzchni co najmniej 3 na odcinku 200 m. W celu optymalnego przylegania warstw należy ocenić na podstawie badań istniejącej nawierzchni jej grubość. Do oceny wykonawcy pozostawia się sposób wyrównania nawierzchni. Dopuszcza się dwa rozwiązania. 1. Wykonać frezowanie na głębokość 6 cm jeżeli grubość istniejącej nawierzchni na to pozwala. Następnie wykonanie oczyszczenia i skropienia nawierzchni emulsją asfaltową i ułożenie projektowanych warstw 2. Jeżeli istniejąca nawierzchnia asfaltowa ma grubość poniżej 4 cm, co wyklucza frezowanie należy uzupełnić ubytki w istniejącej nawierzchni asfaltowej a następnie oczyścić i skropić nawierzchnię emulsją asfaltową i ułożyć projektowane warstwy drogi. W celu zwiększenia bezpieczeństwa należy uzupełnić pobocza na całej długości remontowanej drogi do wysokości jezdni. Przewiduje się remont istniejących przecisków oraz kanalizacji biegnącej pod chodnikiem w okolicy szkoły w Huminie oraz pod drogą na skrzyżowaniu. Nie przewiduje się remontu wjazdów na posesje prywatne w ciągu drogi. Projektuje się następujące warstwy dróg: - warstwa ścieralna 0-16mm MMA na KR3 o grubości 3 cm - warstwa wiążąca BA na KR3 o grubości 4 cm - istniejąca nawierzchnia bitumiczna - istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego Chodnik przed szkołą należy wykonać z kostki brukowej o grubości 8 cm frezowanej kolor szary. Dojście do przejść dla pieszych należy wykonać z kostki brukowej grubości 6 m kolor czerwony. Projektuje się następujące warstwy chodnika - kostka brukowa grubości 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa o grubości 3 cm - kruszywo łamane stabilizowane na gruncie rodzimym o frakcji 0-31,5 mm 15cm - pospółka o grubości 20 cm Należy wykonać spadki na przejściach dla pieszych oraz na połączeniu chodnika z jezdnią skrzyżowaniu w Huminie w sposób ułatwiający korzystanie z nich osobom niepełnosprawnym, ze spadkiem 1% W ramach remontu drogi należy wykonać poszerzenie przed szkołą w Huminie w okolicy chodnika. Projektuje się następujące warstwy poszerzenia: - warstwa ścieralna 0-16mm MMA o grubości 3 cm - warstwa wiążąca o grubości 11 cm - kruszywo łamane stabilizowane na gruncie rodzimym mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm 15 cm - pospółka o grubości 20 cm Oznakowanie poziome przejścia dla pieszych (N-9) należy wykonać z odblaskowej farby grubowarstwowej. W odległości 50 m od przejścia dla pieszych wykonać oznakowanie poziome drogi (N-3).Oznakowanie pionowe istniejące należy wymienić na aktywne znaki zasilane bateriami solarnymi. Rozwiązanie to pozwoli zwiększyć czytelność oznakowania drogi a co za tym idzie bezpieczeństwo wszystkich użytkowników. Należy wymienić barierę w ciągu chodnika przed szkołą na wykonaną ze stali nierdzewnej. Parametry techniczne dla ciągu dróg przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. Nr 43, poz. 430. - klasa drogi Z - klasa techniczna KR 3 - przekrój poprzeczny jednojezdniowy, dwupasowy - szerokość jezdni 3,6 ÷ 4,2 m - spadek poprzeczny jezdni 2% daszkowy - spadek łuku 2 ÷ 4% jednostronny - pobocze nieutwardzone dostosowane do spadku jezdni - pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej Trasa w planie przebiega generalnie po starym śladzie drogi, oś dostosowana do istniejącej. Trasa w planie składa się z łuków poziomych i odcinków prostych. Przekrój normalny drogi obejmuje wykonanie robót drogowych. W ramach remontu drogi nie przewidziano korekt wysokościowych trasy. Spadek podłużny dostosowano do istniejącego spadku podłużnego. Rzędne niwelety zostały określone z uwzględnieniem takich czynników jak: - zachowanie rzędnych istniejącej niwelety - zachowanie minimalnych spadków poprzecznych - możliwość grawitacyjnego odprowadzania wód opadowych Wykonanie robót ziemnych w ramach remontu drogi polega na: - zdjęcia warstwy humusu w miejscach wykonania poszerzeń, poboczach gruntowych - wykonanie koryta pod nawierzchnie poszerzenia i chodnika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w następujących załącznikach: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji dotyczącej BIOZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 2-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 30.000 zł (słownie : trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275] 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. 6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto depozytowe Zamawiającego: Nr 50 9297 0005 0600 0215 2012 0006 w banku Bank Spółdzielczy Skierniewice o/Bolimów. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na wykonanie - Remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szydłowiecka- Wola Szydłowiecka 7) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bolimow.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach