Gmina Tuchów ogłasza przetarg
- Adres: 33170 Tuchów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
- Data zamieszczenia: 2018-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
ul. Rynek 1
33170 Tuchów, woj. małopolskie
tel. 0146525218 w. 12
REGON: 52780700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um@tuchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi gminnej nr K202202 w Piotrkowicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie pagórkowatym lub górskim – 1.000 mb 2. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm – 8.90 m 3. Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 2.296,250 m2 4. Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm w ilości - 800,00 m2 5. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej - 4.592,5 m2 6. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 4.592,50 m2 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm – 4.592,50 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 2 cm – 4.592,50 m2 9. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - wykonanie poboczy grubości 4 cm – 800,00 m2 10. Skropienie poboczy asfaltem, dwukrotne – 800,00 m2 11. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2 – 800,00 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wnie-sione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Biecz nr rachunku: 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z dopiskiem na przelewie (tytułem: „Remont drogi gminnej w Piotrkowicach” 3. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 4. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miejskim w Tuchowie, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, Biuro Obsługi Klienta - parter, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty lub też oryginał załączyć do składanej oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty pro-wadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachu-nek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde. Zamawiający wymaga załączenia dowodu/ów określającego/ych, że robota/y została/y wykonana/e w sposób należyty oraz wskazującego/ych, że została/y wykonana/e zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona/e. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże, iż spełnia warunki określone powyższy warunek. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 SIWZ Zamawiający wymagana, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem min. 2 zamówień spełniających opisane wyżej warunki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy. Formularz ofertowy powinien być podpisany (oryginał) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. Wraz z ofertą (formularz ofertowy) powinny być złożone: 1. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z zapisami pkt. XIV 1d 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności odpis z KRS, pełnomocnictwo; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Z treści tego pełnomocnictwa powinno jednoznacznie wynikać: a/ którego postępowania dotyczy, b/ kto jest ustanowiony pełnomocnikiem, c/ jakie podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, d/ jaki jest zakres umocowania (do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) W przypadku spółki cywilnej wystarczająca będzie umowa spółki, pod warunkiem, że pełnomocnictwo takie będzie wynikać z jej zapisów. Umowę spółki należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-05-29 - „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gołcza w 2024 r.”
Dodano: 2024-05-26 - Budowa, remont, modernizacja ulic chodników i oświetlenia w Nowym Sączu
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi gminnej nr 293186K ul. Magazynowa w km od 0+025 do km 0+635 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz – roboty dodatkowe
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa dróg rolniczych (II)
Dodano: 2024-04-29 - Remont drogi gminnej Nr 340801 K w km 0+006,00 do km 0+568,00 w miejscowości Podłopień, Gmina Tymbark
Dodano: 2024-04-26 - „Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pleśna "
Dodano: 2024-04-24 - Budowa drogi gminnej „Do Kietów” w km od 0+000,00 do km 0+938,91 w miejscowości Stare Bystre, Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej 160236K Górka Stogniowska - Kościelec w miejscowości Przezwody oraz Kościelec w Gminie Proszowice
Dodano: 2024-04-07