Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr geod.167 od drogi nr geod.293 Bodaki - kol. Bodaczki w km 0+000 - 0+980 – zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych.

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17111 Boćki, Plac Armii Krajowej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7319610; 7319620 , fax. 85 7319612
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 85 7319610; 7319620, fax. 85 7319612
    REGON: 05065922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr geod.167 od drogi nr geod.293 Bodaki - kol. Bodaczki w km 0+000 - 0+980 – zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr geod.167 od drogi nr geod. 293 Bodaki-kol. Bodaczki w km 0+000-0+980. – zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych. 2. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na drogach w terenie równinnym dł. 0,98 km; karczowanie pni, podszycia wraz z wywiezieniem; usunięciu warstwy ziemi urodzajnej (humusu, namułu) wraz z wywiezieniem; roboty ziemne odejmują wykonanie wykopów i nasypów związanych z korektą korpusu drogowego( poszerzenie korpusu, korekta skarp) , odmulenie , oczyszczenie istniejących rowów, uzupełnienie poboczy, a także wykopy i nasypy związane z remontem zjazdów; remont istniejących przepustów pod koroną drogi o średnicy 60 cm – 20m ; warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu 10 cm; nawierzchni żwirowej jezdni o grubości po zagęszczeniu 25 cm, szerokości 6,0 m; umocnienie poboczy kruszywem naturalnym 2x1m, remont zjazdów z rur o średnicy 40cm- 104m. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakresu robót, zawarty jest w dokumentacji projektowej , przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz Kosztorys ofertowy zawarty w Rozdziale I do SIWZ. 2. Wraz z ofertą winny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami Części 10 Instrukcji dla Wykonawców a) wykaz osób, o którym mowa w Części 11 ust. I.pkt.1.3, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami w Części 11.1. Instrukcji dla Wykonawców, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami zawartymi w Części 11.1 ust. 2 Instrukcji dla Wykonawców, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach