Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr G104123R na dz. ewid. 1320 Murynia- Jeziórko w km 0+459-0+479 wraz z remontem przepustu w km 0+469 w miejscowości Wola Rusinowska

Gmina Majdan Królewski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-110 Majdan Królewski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8471073, 8471074 , fax. 158 471 890
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Majdan Królewski
    ul. Rynek
    36-110 Majdan Królewski, woj. podkarpackie
    tel. 15 8471073, 8471074, fax. 158 471 890
    REGON: 83040969500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdankrolewski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr G104123R na dz. ewid. 1320 Murynia- Jeziórko w km 0+459-0+479 wraz z remontem przepustu w km 0+469 w miejscowości Wola Rusinowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych: „Remont drogi gminnej nr G104123R na dz. ewid. 1320 Murynia - Jeziórko w km 0+459-0+479 wraz z remontem przepustu w km 0+469 w miejscowości Wola Rusinowska” Zakres robót: - Roboty przygotowawcze w zakresie wytyczenia, rozebrania i frezowania jezdni. - Roboty ziemne i konieczne uzupełnienie podbudowy jezdni. - Rozebranie zniszczonego przepustu. - Konieczne ścianki szczelne. - Montaż przepustu z koniecznym fundamentem oraz płytą zespalającą z izolacją - Żelbetowa ścianka czołowa . - Roboty nawierzchniowe jezdni. - Roboty wykończeniowe w zakresie umocnienia skarp, humusowania i powtórnego montażu barier energochłonnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), oferta musi spełniać następujące warunki. a. Ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik. b. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w ofercie w oryginale lub w formie notarialnie poświadczonego odpisu. W przypadku spółki cywilnej dla potwierdzenia uprawnień wspólników reprezentującego(ych) spółkę w prowadzonym postępowaniu wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw w oryginale lub notarialnie poświadczonego odpisu(ów)/ lub innych dokumentów, z których wynikają zasady reprezentacji spółki (np. umowa spółki; uchwała wspólników – oryginały lub kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem”). c. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu na załączniku nr 4 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał). Uwaga: Niniejsze oświadczenie (pkt 1b) Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach