Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 364266K odcinek I w km 0+000 – 0+040, odcinek II w km 0+046 – 0+356 w miejscowości Sieniawa, Gmina Raba Wyżna

Gmina Raba Wyżna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-721 Raba Wyżna, Raba Wyżna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182691250 , fax. +48182691251
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raba Wyżna
    Raba Wyżna 41
    34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie
    tel. +48182691250, fax. +48182691251
    REGON: 491892647
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 364266K odcinek I w km 0+000 – 0+040, odcinek II w km 0+046 – 0+356 w miejscowości Sieniawa, Gmina Raba Wyżna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych: 0,35 km b) cięcie piłą nawierzchni bitumicznych: 22 m c) frezowanie nawierzchni bitumicznej: 950 m2 d) rozebranie przepustów rurowych: 6 m e) mechaniczną rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych: 2,5 m3 f) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej: 38 m2 g) rozebranie obrzeży trawnikowych: 15 m h) rozebranie ścieków z elementów betonowych: 180 m i) mechaniczne karczowanie zagajników: 0,005 ha j) roboty ziemne: 124 m3 k) przepusty rurowe pod drogą – ławy fundamentowe żwirowe: 7,5 m3 l) przepusty rurowe pod zjazdami – rury PP SN8: 24 m m) przepusty rurowe pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur: 7 szt. n) studzienki ściekowe uliczne betonowe: 1 szt. o) umocnienie skarp – narzut kamienny na betonie: 50 m2 p) podbudowy betonowe: 137,9 m2 q) ścieki z elementów betonowych: 197 m r) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża: 147 m2 s) warstwę mrozoochronną z mieszanki niezwiązanej lub gruntu naturalnego: 138 m2 t) warstwę podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym: 135 m2 u) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową: 1 446 m2 v) nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych: 1 446 m2 w) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża: 525 m2 x) podbudowy z kruszyw łamanych – warstwa górna: 525 m2 y) mechanicznie skropiona emulsją warstwa destruktu: 525 m2 z) mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym: 5,7 m3 aa) podbudowy z kruszyw łamanych – warstwa górna: 38 m2 bb) nawierzchnię z kostki brukowej betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem: 38 m2 cc) pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych: 8 szt. dd) pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne: 8 szt. ee) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych: 4 szt., ff) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych: 1 szt. gg) humusowanie skarp: 370 m2 hh) wykonanie tablic informacyjnych wraz z zamontowaniem na słupkach stalowych wymiar 150 x 93 cm: 2 kpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003, w tytule przelewu wpisując: „ZP.271.7.2020 - Kościelna- Sieniawa”. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, aż do upływu terminu wskazanego w rozdziale IX ust. 3. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Ponadto gwarancje, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. W celu potwierdzenia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia należy przedłożyć: a) oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach