Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej nr 350419W w miejscowości Wierzchowiny dz. ewid. 212/2 na odcinku od km 0+000 do km 0+910 o długości 0,910 km”

Gmina Jedlińsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-660 Jedlińsk, ul. Warecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 213 087 , fax. 483 213 021
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlińsk
    ul. Warecka 19
    26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
    tel. 483 213 087, fax. 483 213 021
    REGON: 670223764
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej nr 350419W w miejscowości Wierzchowiny dz. ewid. 212/2 na odcinku od km 0+000 do km 0+910 o długości 0,910 km”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia „Remont drogi gminnej nr 350419W w miejscowości Wierzchowiny dz. ewid. 212/2 na odcinku od km 0+000 do km 0+910 o długości 0,910 km” obejmująca roboty przebudowy drogi: I. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe -Roboty pomiarowe w tym tyczenie remontowanej jezdni, rowów, zjazdów. sporządzenie pomiarów kontrolnych, sporządzenie w inwentaryzacji geodezyjnej; powykonawczej, obiektów inżynierskich, przeniesienia kolidujących punktów geodezyjnych; -Wykonanie pomiarów uzupełniających i innych prac pomiarowych koniecznych do prawidłowej realizacji robót; -Obcięcie piła do betonu asfaltowego istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudowa przy krawędziach; -Rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową przy krawędziach i w miejscach remontów cząstkowych; -Rozebranie przepustu z rur betonowych; -Karczowanie pni; -Mechaniczne karczowanie krzaków i poszycia z wywozem poza teren budowy; -Mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej do gł. 4cm na dowiązaniu do istniejących nawierzchni asfaltowych; II. Roboty ziemne - Wykopy związane z korytowaniem pod konstrukcje remontów krawędzi, zjazdów z betonu asfaltowego wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku na odległość do 5km; - Formowanie nasypów z gruntu dowiezionego; III. Podbudowa -Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: remont krawędzi, zjazdy z betonu asfaltowego, remonty cząstkowe -Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z CBGM 0/11,2mm C1,5/2,0 pod konstrukcje: remont krawędzi, zjazdy z betonu asfaltowego, remonty cząstkowe; -Wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15: remont krawędzi, zjazdy z betonu asfaltowego, remonty cząstkowe -Oczyszczenie i skropienie podbudowy z betonu cementowego i istniejącej nawierzchni w ilości 0,3-0,5 kg/m2 IV. Nawierzchnia - Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 dla KR1 75kg/m2:, - Skropienie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego; - Ułożenie geosiatki do zbrojenia warstw z BA o wytrzymałości na rozciąganie min. 50kN na całej szerokości jezdni; - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 dla KR1 gr. 4cm: jezdnia i zjazdy; -Skropienie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla KR1 gr. 4cm: : jezdnia i zjazdy -Wykonanie regulacji wysokościowej istniejących zjazdów z betonu cementowego i asfaltowego warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla KR1 gr. śr. 7cm do wysokości nowej nawierzchni; -Przebrukowanie zjazdów z kostki betonowej wibroprasowanej fazowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej; V. Odwodnienie - Wykonanie przepustu D=600mm z rur HDPE w miejsce rozbieranego przepustu z rur betonowych; -Wykonanie przepustów z rur HDPE o D=400mm pod zjazdami indywidualnymi; VI. Roboty towarzyszące i wykończeniowe -Czyszczenie światła istniejących przepustów D=400mm pod zjazdami indywidualnymi; -Czyszczenie światła istniejących przepustów D=600mm pod remontowaną drogą; -Oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu wraz z profilowaniem skarp i dna; VII. Organizacja i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Oznakowanie pionowe: montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych oraz znaków drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00zł (słownie, zł: cztery tysiące zero groszy). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Nr 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 Południowo – Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Kolejność działań związanych z wyborem oferty oraz zasady dotyczące składania dokumentów i oświadczeń. a) w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oznacza to, że Zamawiający w pierwszej kolejności dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym – wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. b) w tym celu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. c) każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę (lub w ramach tej samej części zamówienia złożono jedną ofertę częściową) brak oświadczenia wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej nie jest niezbędne. d) jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. e) jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach