Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033 , fax. 061 8176184
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    ul. Poznańska 4 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, fax. 061 8176184
    REGON: 00053591300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wchodzących w skład zadania pn.REMONT DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI - ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ III.1 Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej 329024P, budowa chodnika i ścieżki rowerowej przebudowa zatok autobusowych, wykonanie przejścia dla pieszych z segregacją ruchu za pomocą wysepki, nowe oznakowania poziome i pionowe, przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, ścinanie i uzupełnienie poboczny mieszanką gliniasto - żwirową. Zakres robót obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej o ujednoliconej szerokości 5,5 m i grubości 8 do10 cm na odcinku 2270 m wraz z remontem i odtworzeniem dwustronnym poboczy o szerokości 0,75 m oraz rowów odwadniających. Dodatkowo na odcinku 970 m, wzdłuż istniejącej zabudowy jest wybudowanie ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej, o szerokości 1,5m oraz po przeciwnej stronie jezdni chodnika o długości 186,83 m obsługującego mieszkańców z nowo wybudowanych osiedli jednorodzinnych. Remont jezdni obejmuje wykonanie nowej nawierzchni dwuwarstwowej. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno asfaltowo grysowej częściowo zamkniętej gr. 4 cm, warstwa ścieralnowiążąca z mieszanki mineralno asfaltowo grysowej zamkniętej gr 4-6 cm. Podbudowę stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa gr.4 cm na konstrukcji brukowej gr 20 cm., którą należy uprzednio wyremontować ( cząstkowy remont ) Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej, nawierzchnię ścieżki rowerowej z masy asfaltowej gr. 4 cm na podbudowie z kamienia łamanego gr 10 cm, ograniczoną obrzeżem betonowym gr 8 cm. Odwodnienie drogi będzie się sprowadzać do powierzchniowego jej odprowadzenia poprzez ścieki z gotowych elementów betonowych do przyległych rowów przydrożnych po ich odtworzeniu i wyprofilowaniu. W ramach inwestycji istniejące utwardzone wjazdy na posesje zostaną przebudowane w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie z wyremontowanej drogi. Zjazdy nieutwardzone do posesji i gospodarstw (40 zjazdów indywidualnych, 3 publiczne) wykonane zostaną z nawierzchni asfaltowej grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 15 cm. W zadaniu przewidziano wykonanie 4 zatok autobusowych z warstwy ścieralnej: kostka betonowa gr. 8 cm, podsypki cementowo piaskowej i podbudowie zasadniczej, z betonu cementowego B20 gr. 20 cm. W projekcie przyjęto wykonanie 6 przepustów o średnicy 400 mm i długości 7,00 m każdy. Dodatkowo w projekcie przyjęto wycinkę 0,60 ha krzewów zarastających przydrożne rowy. Szczegółowy zakres robót wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z kosztorysami ślepymi które stanowią podstawę do wykonania kosztorysu ofertowego (załącznik nr 7 do SIWZ) . Roboty muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. III.2 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. III.3 Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca wraz z ofertą złoży kosztorys ofertowy wykonany na podstawie kosztorysów ślepych (wg załącznika nr 7 do SIWZ). III.4 Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisywania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. III.5 Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów związanych z zabezpieczeniem szwów poprzecznych ( wcinka w istniejące nawierzchnie). III.6 Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 213 2008 z dn. 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień CPV, (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) III.7 Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym, że podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego materiału) potwierdzających tę równoważność. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projekt budowlany w załączeniu) oraz wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym zakresem robót i placem budowy). W.w roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z ustawą. z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. III.8 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa, Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na czas trwania inwestycji (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza), Wykonawca zapewni zgodne z przepisami oznakowanie robót, Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą wykonaną w 2 egzemplarzach, zawierającą m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp. Wymagania dotyczące gwarancji , wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i materiały od dnia odbioru końcowego. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie uzgodnienia między innymi , zgłoszenie włączenia oraz prowadzenia robót w pasie drogowym ZDW w Poznaniu dla drogi 434. Wystąpienie z wnioskiem o zajęcia pasa drogowego łącznie z uiszczeniem opłat. III.9 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. III.10 Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. III.11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. III.12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452337206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 26.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy 00 100) 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urząd Gminy w Kleszczewie 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie niepieniężnej ( art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w w ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleszczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną