Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 309011 Płaczków-Pięty, od skrzyżowania z drogą krajową nr 42 w miejscowości Płaczków do skrzyżowania z drogą krajową nr 42 w miejscowości Pięty

Gmina Bliżyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 541 172 , fax. 412 541 236
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bliżyn
    ul. Kościuszki
    26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 541 172, fax. 412 541 236
    REGON: 29100998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 309011 Płaczków-Pięty, od skrzyżowania z drogą krajową nr 42 w miejscowości Płaczków do skrzyżowania z drogą krajową nr 42 w miejscowości Pięty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy remoncie drogi gminnej nr 309011 Płaczków - Pięty. Zakres prac obejmuje: a) branża drogowa remont istniejącej nawierzchni bitumicznej. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy sfrezować na grubość 1cm na całej długości projektowanego remontu drogi. Po sfrezowaniu należy ułożyć geosiatkę do wzmacniania nawierzchni bitumicznych na całej szerokości remontowanej drogi, a następnie położyć warstwę wyrównawczą profilującą do przekroju poprzecznego. Dla założonego obciążenia ruchem KR1 przyjęto następującą konstrukcję wzmocnienia nawierzchni: Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej gr. 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm Istniejące zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej, płyt ażurowych przewidziano do przebruku w celu dostosowania do projektowanej wysokości drogi gminnej Istniejące zjazdy na posesje o nawierzchni z kruszywa projektuje się uzupełnić kruszywem w celu dostosowania do projektowanej wysokości drogi gminnej. Istniejące zjazdy gruntowe projektuje się o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm. 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  projekt budowlany;  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000,00 zł słownie (piętnaście tysięcy zł i 00/100 groszy) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach