Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej nr 304085T, ul. Fryderyka Lempe w Starachowicach”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275, , fax. 41 274-63-05
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, , fax. 41 274-63-05
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej nr 304085T, ul. Fryderyka Lempe w Starachowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 304085T, ul. Fryderyka Lempe w Starachowicach” w ramach tytułu budżetowego „Remont ul. Fryderyka Lempe wraz z remontem mostu na rzece Kamiennej w Starachowicach”. Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 1,10 km wraz z remontem mostu na rzece Kamiennej. Główny zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni, wykonanie zjazdów i chodnika na długości ok. 620 m, odtworzenie rowu na długości ok. 290 m, regulacja urządzeń podziemnych, wykonanie remontu mostu dwuprzęsłowego, swobodnie podpartego z drewnianym pomostem o długości ok. 33 mb bez ingerencji w ustrój nośny: czyszczenie oraz zabezpieczenie antykorozyjne belek nośnych dźwigary stalowe I 550 oraz [ 300, czyszczenie i naprawa przyczółków oraz zabezpieczenie pęknięć, wymiana elementów drewnianych - poprzecznice, dylina dolna i górna, balustrady. Całość zadania remontowego podzielono na trzy części: Część 1: obejmuje remont mostu na rzece Kamiennej w ciągu drogi ul. F. Lempe z terminem realizacji do dnia 30 września 2019 r. Część 2: obejmuje remont ulicy na odcinku ok. 620 m, tj od skrzyżowania z ul. Wschodnią w kierunku skrzyżowania z ul. Ostrowiecką (do wysokości posesji nr 13 i 22) z terminem realizacji do dnia 30 listopada 2019 r. Część 3: obejmuje remont ulicy na odcinku ok. 450 m, tj. od skrzyżowania z ul. Ostrowiecką (ciąg drogi krajowej DK 42 Namysłów – Rudnik) do wysokości posesji nr 13 i 22 z terminem realizacji do dnia 30 czerwca 2020 r. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia ( zwanej dalej SIWZ). Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom niepełnosprawnym. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Wymagania ogólne na poszczególne części zamówienia: Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SIWZ oraz wzorze umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: dla części 1: wykonywaniem robót branży budowlanej – konstrukcyjnej lub mostowej, dla części 2: wykonywaniem robót branży drogowej, wykonywaniem robót branży elektrycznej, dla części 3: wykonywaniem robót branży drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1) Wadium dla części 1 w wysokości: 8.000,00 zł należy wnieść: w pieniądzu – przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Część 1: „Remont mostu na rzece Kamiennej w ciągu drogi ul. Fryderyka Lempe” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Część 1: „Remont mostu na rzece Kamiennej w ciągu drogi ul. Fryderyka Lempe", kopię dokumentu dołączyć do oferty). 2) Wadium dla części 2 w wysokości: 17.000,00 zł należy wnieść: w pieniądzu – przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Część 2: „Remont ulicy Fryderyka Lempe na odcinku ok. 620 m, tj od skrzyżowania z ul. Wschodnią w kierunku skrzyżowania z ul. Ostrowiecką (do wysokości posesji nr 13, 22)” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Część 2: „Remont ulicy Fryderyka Lempe na odcinku ok. 620 m, tj od skrzyżowania z ul. Wschodnią w kierunku skrzyżowania z ul. Ostrowiecką (do wysokości posesji nr 13, 22)”, kopię dokumentu dołączyć do oferty). 3) Wadium dla części 3 w wysokości: 11.000,00 zł należy wnieść: w pieniądzu – przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Część 3: „Remont ulicy Fryderyka Lempe na odcinku ok.450 m, tj. od skrzyżowania z ul. Ostrowiecką (ciąg drogi krajowej DK 42 Namysłów – Rudnik) do wysokości posesji nr 13, 22” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Część 3: „Remont ulicy Fryderyka Lempe na odcinku ok.450 m, tj. od skrzyżowania z ul. Ostrowiecką (ciąg drogi krajowej DK 42 Namysłów – Rudnik) do wysokości posesji nr 13, 22”, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wiele części zamówienia wadium należy wnieść osobno na poszczególne części zamówienia. Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta na każdą część zamówienia winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA z kosztorysami ofertowymi, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach