GMINA MAŁA WIEŚ ogłasza przetarg
- Adres: 09-460 Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MAŁA WIEŚ
ul. Jana Kochanowskiego 1
09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie
REGON: 611015750 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://malawies.bip.org.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 290819W w m. Brody Duże - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont drogi gminnej Nr 290819W w m. Brody Duże”, tj. wykonanie robot budowlanych w zakresie określonym w niniejszej umowie oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załącznikach.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych określonych w szczególności w :2.1. Materiałach do zgłoszenia – Remont drogi gminnej w miejsc. Brody Duże, gmina Mała Wieś, – odcinek o długości 626,0 m2.2. Materiałach do zgłoszenia – Remont drogi gminnej w miejsc. Brody Duże, gmina Mała Wieś – odcinek o długości 560,0 mW związki z powyższym w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu drogi gminnej w miejsc. Brody Duże na odcinkach 626,0 m i 560,0 m.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wykonanie tylko jednego odcinka, gdyż przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania na obu odcinkach łącznie. 3. Źródła dofinansowania:3.1. Przedmiot zamówienia objęty został dofinansowaniem ze środków Programu: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg.3.2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niniejszej SWZ i jej załącznikach, a w szczególności: 4.1. niniejszym rozdziale SWZ4.2. dokumentacji technicznej / dokumentacji projektowej, 4.3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB / SSTD), 4.4. przedmiarach robót, 4.5. projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:2.1. pieniądzu,2.2. gwarancjach bankowych,2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Urząd Gminy Mała WieśNr rachunku: 11 9011 0005 0005 6573 2000 0300Tytuł przelewu: Wadium – RGK.271.23.2023Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2- 2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy dzień upływu terminu związania ofertą.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zamawiający zwróci wadium w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności lub złożenia przez wykonawcę wniosku, o których mowa odpowiednio w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.4. zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto co najmniej 500.000,00 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy). Wykonawca winien jest wykazać, że ww. zamówienie zostało wykonane należycie.b) skieruje do realizacji zamówienia:Kierownika Budowy – który:• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.),• wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej . Dodatkowo realizacja dwóch Budżetów Obywatelskich.
Dodano: 2024-07-15 - Rozbudowa i przebudowa ulic na terenie Miasta Sokołów Podlaski
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Młynarze
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 410334W w miejscowości Pasikonie, gmina Kampinos
Dodano: 2024-07-04 - "Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 410328W w m. Kwiatkówek, gmina Kampinos, etap I"
Dodano: 2024-07-04 - „Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
Dodano: 2024-07-03 - Remont dróg wewnętrznych oraz placów manewrowych na terenie Bazy szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa (BSPiIR) Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2024-07-01 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Kotorydzkiej w Tarczynie
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi powiatowej – odcinek od ul. Głębockiej oraz Św. Wincentego w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ciągu ulic św. Wincentego oraz Głębockiej na odc. od ronda przy dro..
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W Pułtusk-Bulkowo-Skórznice-Gąsiorowo w m. Skórznice
Dodano: 2024-06-28