Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 271643W od km 0+000,00 do km 0+750,00 w miejscowości Ostrowik, gm. Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi gminnej Ostrowik-Siwianka

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 271643W od km 0+000,00 do km 0+750,00 w miejscowości Ostrowik, gm. Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi gminnej Ostrowik-Siwianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa drogi w terenie równinnym wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na długości 750,00 mb, - przeniesienie punktów osnowy geodezyjnej, - karczowanie krzaków, zakrzewień i podszycia wraz z wywiezieniem gałęzi i karpiny na odległość do 15 km, o łącznej powierzchni 195,00 m2 , - mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna i wiążąca) gr. 10 cm w miejscu połączenia drogi gminnej z drogą krajową wraz z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odległość do 15 km, o łącznej powierzchni 26,00 m2 - roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem (wywozem) urobku na odkład na odległość do 15 km, o łącznej objętości 21,45 m3. 3.1.2. Wykonanie podbudowy i elementów drogi będzie polegać na: - ustawieniu oporników betonowych wtopionych na połączeniu drogi gminnej z drogą krajową o wymiarach 12 x 25 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ław bez oporu z betonu C 12/15, o łącznej długości 25 mb, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu: ? 20 cm (dotyczy odcinka drogi od km 0+000,00 do km 0+008,00), o łącznej powierzchni 71,50 m2 ? 15 cm (dotyczy odcinka drogi od km 0+008,00 do km 0+275,00), o łącznej powierzchni 1.397,10 m2, ? 20 cm (dotyczy odcinka drogi od km 0+275,00 do km 0+750,00), o łącznej powierzchni 2.447,90 m2, - wykonaniu podbudowy z betonu asfaltowego BA 0/20, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm o łącznej powierzchni 71,50 m2 (dotyczy odcinka drogi od km 0+000,00 do km 0+008,00), - mechaniczne skropienie nawierzchni istniejącej emulsją asfaltową o łącznej powierzchni 3.780,00 m2, 3.1.3. Wykonanie nawierzchni drogi będzie polegać na: - mechanicznym rozebraniu nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - frezowanie nawierzchni na zakładkach wraz z wywozem urobku na odległość do 15 km, o łącznej powierzchni 13,50 m2 (odcinek drogi od km 0+000,00 do km 0+008,00), - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego BA 0/16, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm (odcinek drogi od km 0+000,00 do km 0+008,00) o łącznej powierzchni 71,50 m2, - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego BA 0/16, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (odcinek drogi od km 0+008,00 do km 0+750,00) o łącznej powierzchni 3.768,70 m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego BA 0/12,8, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (odcinek drogi od km 0+000,00 do km 0+750,00) o łącznej powierzchni 3.780,00 m2. 3.1.4. Roboty wykończeniowe będą polegać na: - mechanicznym ścinaniu poboczy szerokości 1 m, przy grubości warstwy ścinanej 10 cm, wraz z odwiezieniem ścinki na odkład na odległość do 15 km o łącznej powierzchni 1.460,00 m2, - uzupełnieniu poboczy pospółką żwirową szerokości 0,5 m o średniej grubości warstwy ok. 10 cm z mechanicznym wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym o łącznej objętości 77,52 m3, - oczyszczeniu z namułu istniejących przepustów jednootworowych z rur betonowych pod drogą, grubość namułu 20 cm, wraz z wywozem urobku, o łącznej długości 35,00 mb, - odtworzeniu istniejących obustronnych rowów przydrożnych o przekroju trapezowym z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp 1:1 przy grubości namułu 20 cm wraz z wywozem urobku na odległość do 15 km, o łącznej długości 1.455,00 mb. 3.1.5. Oznakowanie drogi polegać będzie na: - ustawieniu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50,00 mm w ilości 5 szt., - zamontowaniu tarcz znaków drogowych ostrzegawczych do gotowych słupków (A-7) w ilości 1 szt., - zamontowaniu tarcz tabliczek informacyjnych do gotowych słupków (T-1 150 m) w ilości 1 szt., - zamontowaniu tarcz tablic informacyjnych do gotowych słupków (E-17a - 2 szt., E-18a - 2 szt.) w ilości 4 szt. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy odwodnieniu oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. ,Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz.881 z późn. zm.); 3.2.3. na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 3.2.4. do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 3.2.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.2.6. pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 3.2.7. przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 3.2.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.2.9. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 3.2.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 3.2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.2.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.2.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 3.2.14. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3.3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3.5. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 3.6. We wszystkich pozycjach, gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. 3.7. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy. 3.8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 3.9. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie dwanaście tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Remont drogi gminnej Ostrowik-Siwianka. 8.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 8.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku Zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 8.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach