Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 1 0 9759 R w miejscowości Białobrzegi - Zalesie - km 0+000 - 0+650

Gmina Białobrzegi ogłasza przetarg

  • Adres: 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2245220, 2245227
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białobrzegi
    Białobrzegi 4 4
    37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie
    tel. 017 2245220, 2245227
    REGON: 00053602500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 1 0 9759 R w miejscowości Białobrzegi - Zalesie - km 0+000 - 0+650
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 1 0 9759 R w miejscowości Białobrzegi - Zalesie - km 0+000 - 0+650. Zakres robót obejmuje : - roboty przygotowawcze - 0,650 km, - odwodnienie - remont przepustów - 10,00 mb, - wykonanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 3 000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są : a)przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje): a)Wykonawca wykaże, że jako główny Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia tożsame. Zamówienia tożsame to wykonanie nawierzchniowych robót bitumicznych - warstwa ścieralna. W/w zamówienia tożsame winny obejmować łącznie wykonanie co najmniej 10 000 m2 nowej nawierzchni mineralno-bitumicznej dróg. Podane zamówienia winny być poparte referencjami od Zamawiających potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie i zawierającymi następujące dane: wartość, zakres rzeczowy, termin realizacji wykonanych zamówień. b)Wykonawca przedłoży wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenie , że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego do wykonania zamówienia. c)Wykonawca wskaże kierownika budowy do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia. Osoba ta winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej do rodzaju robót objętych zamówieniem i doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy min. 5 lat. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg. reguły : spełnia/nie spełnia . 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Ofertę , która winna być sporządzona na Formularzu oferty ( załącznik do SIWZ). 2) Załączniki do oferty : -kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekt techniczny i przedmiary robót, -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -dowód wniesienia wadium. 2. Inne dokumenty: 2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru -Doświadczenie w zakresie wykonawstwa, -wykaz potencjału technicznego oraz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru -Potencjał techniczny, oraz -Potencjał kadrowy, -dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy ( uprawnienia budowlane odpowiednie dla objętego zamówieniem rodzaju robót , wpis do Izby Inżynierów Budownictwa ), -w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wymienione w niniejszej specyfikacji dokumenty, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem , przez osobę/osoby/ uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl- zakładka przetargi/pliki specyfikacji /.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach