Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 116380 R Duńkowiczki -obwodnica w miejscowości Duńkowiczki w km 0+016 -0+790.

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6712693, 6712694 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 6712693, 6712694, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly .pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 116380 R Duńkowiczki -obwodnica w miejscowości Duńkowiczki w km 0+016 -0+790.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej nr 116380 R Duńkowiczki -obwodnica w miejscowości Duńkowiczki w km od 0+016 do 0+790. Na przedmiot zamówienia składają się nakładka z mieszanek mineralna asfaltowych na długości 774 m, podbudowa z kamienia łamanego na długości 47 m, nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej na zjazdach 26 szt, umocnienie rowów na odcinku 100 m, odmulenie rowów, umocnienie poboczy materiałem kamiennym, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia -minimum 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 500 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.04.2015 r. do godz. 9.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: a)pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy w banku - BS Żurawica o/Orły 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 - z oznaczeniem: wadium do przetargu Remont drogi gminnej nr 116380 R Duńkowiczki -obwodnica w miejscowości Duńkowiczki w km 0+016 -0+790, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,b)gwarancjach bankowych,c)gwarancjach ubezpieczeniowych,d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, i e oryginały dokumentów należy zdeponować w Urzędzie Gminy Orły w pokoju nr 19 w terminie do 17.04.2015r. do godz. 900, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji wówczas z jej treści winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach