Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 116306R w Medyce

Gmina Medyka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 91 , fax. 16 671 53 91
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Medyka
    Medyka 288
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 91, fax. 16 671 53 91
    REGON: 65090037000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 116306R w Medyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej Nr 116306R na renie Gminy Medyka. Remont obejmuje odcinek o długości 0,255 km. Droga objęta zamówieniem zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. gr. 1430/7, 1433/4, 1433/6 w miejscowości Medyka, powiat przemyski, województwo podkarpackie. Projektowany remont drogi gminnej ma za zadanie poprawę komfortu dojazdu do pieszego i samochodowego przejścia granicznego w Medyce oraz do miejsc obsługi ruchu granicznego. Inwestycja jest zlokalizowana poza granicami form ochrony przyrody, o których mowa w ustawie z dnia 14 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody. Zakres robót nie obejmuje terenów i obiektów objętych ochroną konserwatorską. Remont drogi obejmuje wykonanie nowej warstwy ścieralnej, poprzez frezowanie starej na głębokość 4 cm i ułożeniu 4 cm nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 oraz wymianę zniszczonych krawężników na „rondzie”, a także wymianę istniejących wpustów studzienek kanalizacyjnych na żeliwne klasy D400 (kraty ściekowe). Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych oraz zachowania równoważnych parametrów urządzeń oraz posiadania certyfikatów bezpieczeństwa niezależnych instytutów certyfikujących. Gdziekolwiek w Dokumentacji Projektowej lub Specyfikacji Technicznej, SIWZ lub ogłoszeniu przywołano nazwy handlowe, technologiczne lub nazwę producenta urządzenia należy traktować takie wskazanie, jako określenie niezbędnego minimalnego standardu jakości i własności techniczno – użytkowych dla zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w Dokumentacji Projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Mariusz Tenus – Inspektor Urzędu Gminy w Medyce – telefon kontaktowy 16 671-53-91 wew. 47 (godziny 08.00-14.00). II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1. Projekt budowlany 2. Przedmiar Robót 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Projekt umowy. III. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania robót budowlanych w zakresie prac określonych w przedmiarze robót. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia umowa przewiduje możliwość żądania przez zamawiającego w szczególności: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów– zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. IV. Wymagania (określone w przedmiocie zamówienia) związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeśli wykonawca przewidzi takowe. 2. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach