Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej Nr 116015 R – dotyczy remontu ul. Kamienna Górka”

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej Nr 116015 R – dotyczy remontu ul. Kamienna Górka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont drogi gminnej Nr 116015 R – dotyczy remontu ul. Kamienna Górka.” 1. Zagospodarowanie terenu - stan istniejący Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,80 m. Stan techniczny nawierzchni jest bardzo zły, jezdnia posiada przełomy i znaczne zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym, występują w niej ubytki, spękania oraz koleiny podłużne w śladzie jezdnym kół pojazdów mechanicznych, wskazujące na słabą nośność podbudowy, nawierzchnia jest rozszczelniona. Droga posiada pobocza ziemne, rozmyte, które wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo, zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu rowami drogowymi, do przepustów drogowych zlokalizowanych pod koroną drogi. Rowy drogowe otwarte są drożne i nie wymagają oczyszczenia lub odtworzenia.. 2. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Projekt przewiduje przebudowę drogi, polegającej na odcinkowej wymianie konstrukcji, odcinkowym wzmocnieniu istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym, skropieniem warstwy wzmacniającej i istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Spływ wód opadowych odbywać się będzie zgodnie ze stanem istniejącym. Istniejące rowy drogowe są oczyszczone i nie ma konieczności wykonania robót naprawczo-konserwacyjnych. Roboty zasadnicze obejmować będą: - wykonanie odcinkowo wymiany konstrukcji, - wykonanie wzmocnienia jezdni kruszywem łamanym, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - wykonanie skropienia podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 3. Profil podłużny. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem do istniejących warunków terenowych i do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowanie warstwy wzmacniającej konstrukcji oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. Niweleta jezdni podnosi się średnio od 8 do 18 cm . 4. Przekrój poprzeczny Założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 2%, na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym 3% oraz uzyskanie spadku 4% na poboczach drogi - zgodnie z częścią rysunkową projektu. 5. Odwodnienie System odwodnienia drogi pozostaje bez zmian jako powierzchniowy. Istniejące otwarte rowy ziemne są oczyszczone i nie wymagają wykonania prac konserwacyjnych. W związku z odbudową istniejących urządzeń wodnych ( odmulenie rowów), która ma na celu odtworzenie ich pierwotnej funkcji z zachowaniem istniejących parametrów, nie wymaga się wykonania pozwolenia wodnoprawnego w myśl zapisów Dz. U. z roku 2012 poz. 145, art. 9 ust. 2, punkt 2. 6. Konstrukcja projektowanych elementów drogi Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Załącznik nr 5, "Projektowanie konstrukcji nawierzchni dróg" - pkt. 5.3.2. Drogi o ruchu kategorii KR1, z zastosowaniem nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna, z uwzględnieniem następujących warunków: - warunki wodne: - dobre - grupa nośności podłoża: - podłoże istniejące - kategoria ruchu: - KR1 6.1. Projektowane przekroje konstrukcyjne 6.1.2. Odcinek Odcinek od km 1+750,00 do km 1+858,00 Odcinek od km 1+905,00 do km 1+950,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowa z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - w-wa wzmacniająca – podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 10 cm - istniejąca konstrukcja drogi o nawierzchni bitumicznej. 6.1.3. Odcinek Odcinek od km 1+858,00 do km 1+905,00 Odcinek od km 1+950,00 do km 1+973,85 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM - istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej. W miejscach występujących przełomów zaprojektowano wymianę konstrukcji z wykonaniem podbudowy z pospółki o grub. 25 cm i podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o grubości 15 cm - stabilizowanej mechanicznie. 6.1.4. Pobocze drogi: Odcinek od km 1+750,00 do km 1+983,85 - pobocza ziemne Konstrukcję jezdni i poboczy przedstawiono na rysunkach nr 3.1 i nr 3.2- Przekroje normalne / konstrukcyjne. 6.2. Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi: 1) nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi od km 1+750,00 do km 1+983,85 - 888,63 m2 7. Zmiany w układzie komunikacyjnym W istniejącym układzie komunikacyjnym po wykonaniu zakresu robót budowlanych nie zachodzą żadne zmiany. Zakres robót poprawi walory użytkowe drogi, zwiększy nośność jezdni, zapewni większe bezpieczeństwo użytkowników, zwiększy dostępność komunikacyjną do przyległych nieruchomości. Dla zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania robót, wykonawca robót winien realizować roboty w pasie drogowym na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jako organizacja czasowa - stanowiącego odrębne opracowanie, które winno być uzgodnione z zarządcą drogi. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 31 (godziny 800-1430).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach