Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 115307E na odcinku Stary Rzędków - Rzędków.

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-115 Nowy Kawęczyn, Nowy Kawęczyn 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8314289 , fax. 046 8314289
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32 32
    96-115 Nowy Kawęczyn, woj. łódzkie
    tel. 046 8314289, fax. 046 8314289
    REGON: 00054364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 115307E na odcinku Stary Rzędków - Rzędków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 115 307E na odcinku Stary Rzędków Rzedków Obecny stan nawierzchni nie wykazuje w zasadzie oznak braku nośności istniejącej konstrukcji, a powstałe spękania o dużej intensywności i ubytki spowodowane są skurczami termicznymi podbudowy związanej. Parametry techniczne drogi: Kategoria drogi - gminna, Klasa techniczna - lokalna, Obciążenie - 80kN/oś, Kategoria ruchu - KR2, Prędkość projektowa - Vp 70km/h, Szerokość nawierzchni - 5m, Szerokość poboczy - po 1m, Spadek poprzeczny jezdni - 2% na prostej Spadek poboczy - 6%, Pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do aktualnej. Trasa w planie przebiegać będzie po istniejącym śladzie drogi. Zakres robót nie przewiduje budowy nowych zjazdów do pól. Projektowany remont nawierzchni obejmie wykonanie warstwy profilująco-wyrównawczej w średniej ilości betonu asfaltowego 125kg/m2 (AC16W), ułożenie geosiatki z włókien szklanych powleczonych żywicami bitumicznymi o parametrach rozciąganie wzdłuż i wszerz powyżej 100kN/m, wydłużenie przy zerwaniu poniżej 3% i odporności termicznej do 2200C. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (AC11S) grubości 4cm. warstwy bitumiczne wykonać zgodnie z normą PN-EN 13108-1. Przed układaniem warstwy wyrównawczej należy wykonać uszczelnienie spękań masą zalewową (PN- EN 14188-2), a drobnych pęknięć do 5mm emulsją asfaltową. Przed wypełnieniem szczeliny należy dokładnie oczyścić przy pomocy szczotek i sprężonego powietrza. Zalew asfaltowa winna cechować się wysoką ciągliwością i dobrą przyczepnością oraz odpornością na wysokie i niskie temperatury, a także działania wody i soli drogowej. Ułożenie geosiatki poprzedzić skropieniem warstwy konstrukcyjnej emulsją asfaltową modyfikowaną polimerem C69BP3 zgodnie z PN-EN 13808. Zużycie emulsji powinno być zgodne z zaleceniami producenta geosiatki. Roboty należy prowadzić wyłącznie podczas suchej pogody. Geosiatka powinna być skropiona emulsją w ilości 0.3 kg/m2. Planowany remont poprawi przekrój podłużny i poprzeczny nawierzchni oraz przyczyni się do jej wzmocnienia zapewniając większą trwałość zmęczeniową. Wykorzystanie istniejących warstw jako podbudowy nie spowoduje zmniejszenia odporności na deformacje lepko- plastyczne, gdyż na skutek długoletniego użytkowania istniejąca warstwa ścieralna straciła właściwości plastyczne. Zakres remontu obejmie również wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na łączniku z drogą gminną nr 115308E na istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego o szerokości 3m oraz poprawę odwodnienia drogi poprzez oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów, tj. korektę ich głębokości i pochylenia w celu poprawy spływu wód. Nawierzchnię z destruktu o grub. 15cm należy ułożyć na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu, które stanowi obecna warstwa jezdna z kruszywa naturalnego (piasek średni). Użyty destrukt winien być o granulacji 8 do 60mm i nie może zawierać materiałów obcych, a lepiszczem powinien być asfalt drogowy lub asfalt modyfikowany. Wyremontowany łącznik z drogą gminną nie będzie drogą twardą w rozumieniu przepisów Ustawy o ruchu drogowym. Organizacja ruchu na remontowanym odcinku nie ulega zmianie poza ewentualną wymianą skorodowanych tarcz znaków pionowych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie oznakowanie robót związanych z remontem zgodnie z zatwierdzonym Projektem Organizacji Ruchu. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Materiały i wyroby muszą posiadać aprobatę techniczną dopuszczającą je do stosowania w budownictwie drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach