Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Nr 113704R Barzykówka w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustów w km 0+122 i 0+550 w miejscowości Przysieki - w ramach odbudowy infrastruktury drogowej zniszczonej podczas ulewnych deszczy oraz powodzi w czerwcu 2020 roku

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12
    38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Nr 113704R Barzykówka w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustów w km 0+122 i 0+550 w miejscowości Przysieki - w ramach odbudowy infrastruktury drogowej zniszczonej podczas ulewnych deszczy oraz powodzi w czerwcu 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi gminnej Nr 113704R Barzykówka w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustów w km 0+122 i 0+550 w miejscowości Przysieki - w ramach odbudowy infrastruktury drogowej zniszczonej podczas ulewnych deszczy oraz powodzi w czerwcu 2020 roku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót: • ścięcie istniejących zawyżonych poboczy i uzupełnienie ich warstwą kruszywa C90/3 frakcji 0/31,5 grubości 12 cm w km 0+000 – 0+500; • rozbiórka konstrukcji drogi w km 0+105 – 0+125 z wywozem urobku; • profilowanie i zagęszczenie istn. podłoża w km 0+105 – 0+125; • cięcie piłą nawierzchni na połączeniu z istniejącą nawierzchnią bitumiczną; • frezowanie nawierzchni na połączeniu z istniejącą nawierzchnią bitumiczną; • wykonanie podbudowy z kruszywa C90/3 frakcji 0/31,5 w km 0+105 – 0+125 o grubości 30 cm po zagęszczeniu; • dwukrotne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; • wykonanie warstwy wyrównawczej z nawierzchni asfaltowej (AC11W) w km 0+050 – 0+200 (szer. 2,8 m), 0+200 – 0+300 (szer. 1,2 m) grubości 5 cm po zagęszczeniu; • wykonanie warstwy z siatki przeciwspękaniowej (100kN/m) w km 0+050 – 0+260; • wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca (AC11W) w km 0+000 – 0+500 szer. 2,8 m i grubości 4 cm po zagęszczeniu; • wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa ścieralna (AC8S) w km 0+000 – 0+500 , szer. 2,8 m i grubości 3 cm po zagęszczeniu; • dowiązanie wysokościowe i uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdów (11 szt.) z kruszywa C90/3 frakcji 0/31,5 o grubości 12 cm po zagęszczeniu; • dowiązanie wysokościowe istniejących zjazdów z nawierzchni bitumicznej (5 szt.) – warstwa wiążąca i warstwa ścieralna (4+3 cm); • remont przepustu Ø100 cm w km 0+122 (rozebranie przepustu, montaż nowych rur Ø100cm o długości 8 m, wykonanie ławy fundamentowej, ścianek żelbetowych, obsypka rurociągu kruszywem; • remont przepustu Ø60 cm w km 0+550 (cięcie, frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozebranie przepustu, montaż nowych rur Ø60cm o długości 7 m, wykonanie ławy fundamentowej, ścianek żelbetowych, obsypka rurociągu kruszywem, odbudowa rozebranej nawierzchni drogowej (wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki C90/3 31,5/63mm gr. 15 cm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki C90/3 0/31,5mm gr. 15 cm; wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna AC11W – gr. 4 cm, warstwa wiażąca AC8S – gr. 3 cm, wykonanie poboczy z mieszanki C90/3 0/31,5mm gr. 9 cm). Zamawiający na realizację zadania złożył wniosek o dofinansowanie zadania ze środków budżetu Państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. W przypadku nie przyznania środków Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233330-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stosuje procedury „odwróconej” zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP. 3) Wykonawca, w terminie składania ofert zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP wraz z ofertą (zał. nr 1 do SIWZ) dołącza oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 3 i 4 do SIWZ) oraz składa pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca w ofercie jest zobowiązany również poinformować Zamawiającego o korzystaniu z potencjału podmiotu trzeciego oraz dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości - Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Wymienione wyżej dokumenty muszą być złożone pod rygorem nieważności w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną