Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej Nr 113581R, dz. nr ewid. 1786, w km 0+000 – 0+880 oraz drogi gminnej Nr 113647R, dz. nr ewid. 1788, w km 0+000 – 0+093 w miejscowości Pielgrzymka”

Gmina Osiek Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 420 005 , fax. (013) 442 00 05
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Jasielski
    Osiek Jasielski 112
    38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
    tel. 134 420 005, fax. (013) 442 00 05
    REGON: 37044036000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej Nr 113581R, dz. nr ewid. 1786, w km 0+000 – 0+880 oraz drogi gminnej Nr 113647R, dz. nr ewid. 1788, w km 0+000 – 0+093 w miejscowości Pielgrzymka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remonty dróg: 1) Droga gminna Nr 113581R, dz. nr ewid. 1786 w m. Pielgrzymka: Projektowany remont dotyczy drogi gminnej o długości 880,00 m i szerokości jezdni 3,50 m. W początkowym odcinku usytuowanym w km 0+000 – 0+468 droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej, zaś w dalszym jej ciągu występuje jezdnia o nawierzchni żwirowej. Odwodnienie pasa drogowego zapewnia lewostronny rów przydrożny. Obustronne pobocza drogowe o szerokości 30 – 50 cm, powierzchniowo utwardzone kruszywem kamiennym przerośnięte są niską roślinnością trawiastą. Odcinkowe zamulenia rowu przydrożnego utrudniają sprawne odprowadzanie wody deszczowej spływającej z powierzchni pasa drogowego. Obydwa rodzaje nawierzchni jezdni drogowej wykazują znaczny stopień zużycia technicznego i użytkowego. W nawierzchni bitumicznej występują miejscowe deformacje, zapadnięcia, koleiny i przełomy, spowodowane słabą nośnością podłoża gruntowego, jak również niewystarczającą konstrukcją istniejącej podbudowy wykonanej z kruszyw kamiennych. Podobne uszkodzenia występują w żwirowej nawierzchni jezdni. Remont drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy o średniej szerokości 50 cm, grubości do 10 cm, z odwozem ścinki na odległość do 1 km. Ścięcie poboczy pozwoli na wykonanie niezbędnych robót związanych z ich remontem, w zakresie właściwego wyprofilowania oraz utwardzenia mieszanką tłuczniową, zapewniającego sprawny spływ wody deszczowej z nawierzchni jezdni do przydrożnych rowów odwadniających, przy zachowaniu istniejących ich szerokości na całej długości drogi. W następnej kolejności niezbędne jest odcinkowe oczyszczenie rowu wraz z wyprofilowaniem dna i skarp przedmiotowego elementu odwadniającego. Istniejąca nawierzchnia żwirowa jezdni drogowej, występująca w km 0+468 – 0+880, po mechanicznym wyrównaniu i wyprofilowaniu wymaga wzmocnienia górną warstwą podbudowy z mieszanki tłuczniowej o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Projektowaną, konstrukcyjną warstwę podbudowy należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami, tj. 4,10 m. W miejscu styku projektowanej nawierzchni jezdni drogowej z istniejącą nawierzchnią bitumiczną w km 0+000, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 6 cm. Na tak przygotowanym podłożu, przyjęto następującą technologię ułożenia nowej nawierzchni bitumicznej jezdni drogowej. W km 0+000 – 0+468 zaprojektowana została nawierzchnia trójwarstwowa, dodatkowo wzmocniona (zbrojona) siatką z włókien szklanych, o wytrzymałości 50 x 50 kN, dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkę należy wbudować na profilowej warstwie z mieszanki mineralno – bitumicznej o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej oczyszczonej i skropionej asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni istniejącej, bitumicznej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Przed przystąpieniem do układania warstwy wiążącej o grubości 3 cm, przyjętej na całej długości drogi jezdni drogowej, tj. 880 m, wzmocniona siatką warstwa profilowa podlegać będzie również dokładnemu skropieniu asfaltem w tożsamej ilości równej 0,5 kg/m2 powierzchni. Na całej długości przebudowywanej drogi przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej, grysowo – żwirowej, KR 1-2, o grubości 4 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku lewostronnego rowu odwadniającego. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i na całej długości drogi wynosić będzie jak dotychczas 3,50 m. Pobocza drogowe o szerokości 50 cm, występujące w km 0+000 – 0+468 oraz o szerokości 30 cm w km 0+468 – 0+880 należy wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową o średniej grubości warstwy odpowiednio 10 i 7 cm po zagęszczeniu. Dostosowanie występujących wzdłuż drogi zjazdów indywidualnych do nowych, podniesionych rzędnych niwelety jezdni drogowej wymaga odpowiedniego wyprofilowania oraz utwardzenia ich nawierzchni mieszanką tłuczniową. 2) Droga gminna Nr 113647R, dz. nr ewid. 1788 w m. Pielgrzymka: Projektowany remont dotyczy drogi gminnej o długości 93,00 m, ze żwirową nawierzchnią jezdni o szerokości 3,20 m. Odwodnienie pasa drogowego zapewnia prawostronny rów przydrożny. Obustronne pobocza drogowe, powierzchniowo utwardzone kruszywem kamiennym przerośnięte są niską roślinnością trawiastą. Odcinkowe zamulenia rowu przydrożnego utrudniają sprawne odprowadzanie wody deszczowej spływającej z powierzchni pasa drogowego. Nawierzchnia żwirowa jest nierówna, z widocznymi koleinami i wybojami. Remont drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy o średniej szerokości 50 cm, grubości do 10 cm, z odwozem ścinki na odległość do 1 km. Istniejącą nawierzchnię żwirową jezdni drogowej, na całym jej przebiegu należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane wzmocnienie istniejącego podłoża górną warstwą podbudowy z mieszanki tłuczniowej o grubości 15 cm po zagęszczeniu, ułożoną na całej szerokości jezdni wraz z poboczami, tj. 3,70 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, KR 1-2; warstwa wiążąca o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Nawierzchnię należy wyprofilować z 2% spadkiem w kierunku prawostronnego, przydrożnego rowu odwadniającego Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie jak dotychczas 3,20 m. Pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową o średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. Dostosowanie występujących wzdłuż drogi zjazdów indywidualnych oraz skrzyżowań z wewnętrznymi drogami dojazdowymi, do nowych, podniesionych rzędnych niwelety jezdni drogowej wymaga odpowiedniego wyprofilowania oraz utwardzenia ich nawierzchni mieszanką tłuczniową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach