Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 112159 R w km 1+610-1+780, 1+950 - 2 +340 wraz z remontem przepustów w km 1+963 i 2+136 w miejscowościach Glinik Dolny i Glinik Średni.

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77 110, , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
    38-130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77 110, , fax. 17 27 77 920
    REGON: 69058218600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 112159 R w km 1+610-1+780, 1+950 - 2 +340 wraz z remontem przepustów w km 1+963 i 2+136 w miejscowościach Glinik Dolny i Glinik Średni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Remont drogi gminnej nr 112159 R w km 1+610-1+780, 1+950 - 2 +340 wraz z remontem przepustów w km 1+963 i 2+136 w miejscowościach Glinik Dolny i Glinik Średni”. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem odcinka drogi gminnej polegającego na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z: 1) wykonaniem robót przygotowawczych, 2) wykonaniem robót rozbiórkowych, 3) wykonaniem odwodnienia korpusu drogowego, 4) wykonaniem wzmocnienia nawierzchni poprzez ułożenie geosiatki, 5) wykonaniem robót wykańczających. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, stanowiący Rozdział IV SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – PRZELEW, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – ORYGINAŁ , c) gwarancjach bankowych – ORYGINAŁ , d) gwarancjach ubezpieczeniowych– ORYGINAŁ , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310) – ORYGINAŁ . 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Strzyżów Oddział Frysztak, nr konta 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty - w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia i zdeponowania w kasie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego o którym mowa w ust. 9.2. Rozdziału I SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.11.2020 r., do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) Wypełniony i podpisany Kosztorys Ofertowy – Załączniki nr 1 do Formularza oferty, b) Wypełniony i podpisany wykaz cen czynników produkcji – wg wzoru – Załącznik nr 1 do kosztorysu ofertowego, c) podpisany Przedmiar robót - Rozdział IV SIWZ, d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 2 do Formularza oferty, e) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do Formularza oferty, f) Zobowiązanie do udostepnieniu zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) – Załącznik nr 4 do Formularza oferty, g) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach