Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 111943L Jarczów-Zawady od km 0+000,00 do km 0+598,00

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: Jarczów, ul. 3-go Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 634 579
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. 3-go Maja 24 Jarczów, woj. lubelskie
    tel. 846 634 579
    REGON: 53251800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jarczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 111943L Jarczów-Zawady od km 0+000,00 do km 0+598,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 111943L Jarczów-Zawady od km 0+000,00 do km 0+598,00" Planowana do remontu droga gminna nr 111943L Jarczów Zawady zlokalizowana będzie na działkach: Numery ewidencyjne działek: Położenie działek : Jarczów , obręb Zawady. Ark. Nr 1, Numery działek: 114, 23, 28, 76, 39, 330, 344, Ark. Nr 2, Numer działki 585 Przedmiotem przedsięwzięcia jest remont drogi gminnej nr 111943L od km 0+000,00 do km 0+598,00. Celem niniejszego zadania jest remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 111943L Jarczów Zawady. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEJ DROGI: Klasa techniczna drogi „D”. Prędkość projektowa – 30 km/h. Kategoria ruchu KR-1. Nośność podłoża – G-2. Typ przekroju normalnego – szlakowy, zgodnie z załączonymi przekrojami. Długość planowanego odcinka 598,00 mb. Szerokość nawierzchni 3,00 m. Spadek poprzeczny jezdni obustronny 2,0 %. Szerokość pasa drogowego wynosi od 4,0 do 5,0 m. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna jest spękana, posiada liczne wyboje co stwarza niebezpieczeństwo dla ruchu pojazdów. Na powyższej drodze gminnej Jarczów Zawady planuje się remont nawierzchni jezdni poprzez wykonania wyrównanie kolein kruszywem stabilizowanym mechanicznie. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji poprzez wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej. Powierzchnia istniejącej nawierzchni przewidzianej do remontu wynosi 1810,75 m2. 2. Zakres robót został opisany szczegółowo opisany w: - projekcie budowlanym, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) - przedmiarach robót, - innych dokumentach stanowiących dokumentację techniczną, Dokumenty te są załącznikami do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. Zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: Wykonawcy – pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne(wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Do oferty zaleca się załączenie przez oferenta również: kosztorysów ofertowych. Kosztorysy są to elementy pomocnicze dla Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach