Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 110324C Radomin-Dobre, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 300 mb - gmina Radomin - Etap I

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-404 Radomin, Radomin 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6837522
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin 1a 1a
    87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6837522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl i www.bip.radomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 110324C Radomin-Dobre, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 300 mb - gmina Radomin - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 110324C Radomin - Dobre na odcinku 300 mb. Przedmiotowa droga położona jest na działce nr 256 , obręb Radomin, będącej własnością Skarbu Państwa we władaniu Gminy Radomin. Droga stanowi dojazd do zabudowań, gruntów rolnych (grunty orne, łąki) położonych wzdłuż drogi. Istniejąca droga ma nawierzchnię ulepszoną gruzem betonowym, w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości, 3,5 - 4,5 m. Na całym odcinku droga odwadniana jest powierzchniowo na przyległe grunty rolne i łąki. Na całym odcinku występują lokalne nierówności w przekroju poprzecznym i podłużnym. Z uwagi na nierówności pasa jezdnego w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zanieczyszczenie ist. nawierzchni naniesionymi przez wodę piaskami, należy całą ulepszoną nawierzchnię przeprofilować na całym odcinku oraz wyrównać kruszonym gruzem betonowym (wg wykazu), dla uzyskania podłoża o projektowanych parametrach, pod projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy. Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi o długości 1173 mb. Zamawiający w I Etapie przewiduje remont drogi na odcinku 300 mb. Jako początek, km 0+000, projektowanego odcinka przyjęto krawędź pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 534 Grudziądz- Rypin (koniec bitumicznej nawierzchni zjazdu z w/w drogi). Przebieg w planie projektowanego odcinka pokrywa się z przebiegiem istniejącego pasa ulepszonego gruzem z jego wykorzystaniem jako podbudowy pomocniczej w pasie jezdni jak i jako poboczy utwardzonych. W miejscach, gdzie szerokość istniejącego ulepszenia jest za mała (3,5-4m), w miejscach wyrównania drogi w planie zaprojektowano wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszonego gruzu betonowego grubości 8 cm na uprzednio wyprofilowanym podłożu, całej szer. 5,5 m, wg wykazu. W związku z ulepszeniem nawierzchni zachodzi konieczność oznakowania skrzyżowania przedmiotowej drogi z w/w drogą wojewódzką nr 534 Grudziądz - Rypin. I. Wykonanie zadania obejmuje wykonanie n/w asortymentu robót: 1. Roboty pomiarowe 2. Zdjęcie humusu na poboczach na odkład 3. Wykonanie nasypów na poboczach 4. Profilowanie istniejącego podłoża na całej długości na szer. 5,5 m z wykonaniem oparcia na krawędziach korony drogi dla warstwy podbudowy z kruszonego gruzu betonowego i kamienia polnego. 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszonego gruzu betonowego 0/31,5, grub. 8 cm, na całej szerokości 5,5 m w miejscach o szerokości istniejącego utwardzenia poniżej 4 m, miejscach wyrównania istniejącego podłoża z gruzu w celu wyrównania w przekroju poprzecznym i na zjazdach. 6. Wyrównanie istniejącego podłoża z gruzu, gruzem betonowym frakcji 0/31,5 7. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszonego kamienia polnego 0/31,5 grubości 10 cm na jezdni drogi na istniejącym gruzie betonowym i na zjazdach i skrzyżowaniach j.w 8. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w il. 3,5l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11 w il. 15 kg/m2 na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa dolna. 9. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8 w il. 13 kg/m2, na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa górna. 10. Rozplantowanie istniejącego gruntu przyległego po obu stronach do remontowanej drogi i urobku pozyskanego z profilowania drogi, w celu uformowania poboczy szerokości ~ 0,5 m (obsypanie poboczy tłuczniowych) 11. Ustawienie oznakowania pionowego na skrzyżowaniu i końcu zadania. II. Konstrukcja nawierzchni jezdni (od góry) 1. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8, w il. 13 kg/m2 - warstwa górna 2. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową w il. 3,5 l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11, w il. 15 kg/m2 - warstwa dolna 3. Podbudowa zasadnicza z kruszonego kamienia polnego frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm 4. Istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego - grubość zmienna III. Konstrukcja poboczy utwardzonych (od góry) 1. Kruszony kamień polny frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm (element wykonywany jednocześnie z podbudową zasadniczą jezdni) 2. Istniejące podłoże gruntowe lub istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego (w miejscach ulepszenia o szer. powyżej 4,2 m) IV. Szerokości i spadki elementów korony drogi: Jezdnia: Szerokość nawierzchni : - w pikietażu 0+000 - 6,3 m (tak jak szerokość zjazdu bitumicznego z drogi wojewódzkiej) - na odcinku 0+000 - 0+020 przejście z szerokości 6,3 m na 4,0 m - na pozostałym odcinku jest stała i wynosi 4,0 m. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 2 - 4 %, na odcinkach o spadku jednostronnym, 2 - 4 %. Pobocza utwardzone: Szerokość poboczy utwardzonych z kruszonego kamienia polnego na całym odcinku jest stała i wynosi 0,75 m x 2. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 5 - 8 %, a na odcinkach o spadku jednostronnym jezdni, spadki poboczy po obu stronach zgodne ze spadkiem jezdni (wielkość i kierunek) 2 - 4 % V. Ukształtowanie nawierzchni w terenie : Projektowana nawierzchnia ułożona zostanie z wykorzystaniem istniejącego podłoża z gruzu betonowego. Ukształtowanie przyległego terenu również warunkuje geometrię drogi z uwagi na możliwości odwodnienia drogi. W związku z tym przyjęto n/w ukształtowanie nawierzchni i poboczy. 1. odc. 0+000 - 0+020, przejście ze geometrii nawierzchni na styku ze zjazdem z drogi wojewódzkiej na spadek daszkowy 2. odc. 0+020 - 0+263 przekrój daszkowy 3. odc. 0+273 - 0+293 przejście z przekroju daszkowego na spadek jednostronny w lewo 4. odc. 0+293 - 0+433 spadek lewostronny w lewo, zgodnie z ukształtowaniem terenu po obu stronach drogi 5. odc. 0+433 - 0+453 przejście ze spadku jednostronnego na przekrój daszkowy 6. odc. 0+453 - 0+503 przekrój daszkowy 7. odc. 0+503 - 0+523 przejście z przekroju daszkowego na spadek jednostronny w prawo - początek łuku kołowego 8. odc. 0+523 - 0+603 spadek jednostronny w prawo - koniec łuku kołowego 9. odc. 0+603 - 0+623 przejście ze spadku jednostronnego w prawo na przekrój daszkowy 10. odc. 0+623 - 1+173 przekrój daszkowy - koniec zadania VI. Oznakowanie pionowe i bariery sprężyste: Z uwagi na zmianę nawierzchni na ulepszoną zachodzi konieczność oznakowania wyremontowanego odcinka drogi, i tak: 1. skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 534 Grudziądz - Rypin należy oznakować znakiem A-7, poprzedzonym drugim znakiem A-7 z tabliczką T-1 200m 2. koniec nawierzchni bitumicznej należy oznakować znakiem A-30 z tabliczką T-5 z napisem Koniec nawierzchni bitumicznej. Tarcze znaków - wielkość średnia, folia odblaskowa II generacji. Słupki do znaków ocynkowane, 50 mm Szczegółowy zakres asortymentów i ilości robót zawiera przedmiar robót (kosztorys ofertowy) jako materiał do sporządzenia kosztorysu i obliczenia ceny oferty. Kosztorys należy dołączyć do składanej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykazy zawiera dokumentacja projektowa - Opis techniczny, załączony do SIWZ. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót, udostępnione są na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - Zamówienia publiczne-Przetargi 2014, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl-BIP-Zamówienia Publiczne-Przetargi 2014
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach