Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 10 9959 R Rakszawa Urząd Gminy – Węgliska w mc. Rakszawa

Gmina Rakszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-111 Rakszawa, Rakszawa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 261 281 , fax. 172 261 677
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rakszawa
    Rakszawa 506
    37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie
    tel. 172 261 281, fax. 172 261 677
    REGON: 69058182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 10 9959 R Rakszawa Urząd Gminy – Węgliska w mc. Rakszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ oraz przedmiarze robót – stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg z nawierzchnią bitumiczną, o wartości zadania nie mniejszej niż 400 tys. złotych , b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: • co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę, przebudowę, remoncie dróg z nawierzchnią bitumiczną oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1; 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej; 5) Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy wraz z ofertą przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz; 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie tj. Dz. U. z 2019 poz. 540 z późn. zm.); 8) Pozostałe dokumenty: kosztorys ofertowy uproszczony w wersji papierowej opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru robót oraz SIWZ. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie nośników cenowych: stawkę roboczogodziny, narzuty i zysk.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach