Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 109237L w miejscowości Kolonia Sól, gmina Biłgoraj

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 109237L w miejscowości Kolonia Sól, gmina Biłgoraj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis realizowanego zadania Zaplanowany do remontu odcinek drogi gminnej Nr 109237 L w msc. Kol. Sól od km 0+110,00 do km 1+100,00 posiada długość 990,00 m. Remontowana droga gminna posiada koronę szerokości 5,50 m na odcinku długości 500,00 m, oraz 5,00 m na odcinku długości 490,00 m. Jezdnia bitumiczna posiada spadek daszkowy 2 %, a pobocza gruntowe spadek jednostronny wynoszący 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 4,00 m na długości 500,00 m oraz 3,50 m na długości 490,00 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m na długości 990,00 m. W ramach remontu drogi planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej grubości 2 x 4 cm, oraz utwardzonych poboczy szerokości 2 x 0,50 m z kruszywa łamanego frakcji 0/31 o grubości warstwy 10 cm. Ponadto planuje się wydłużenie części przelotowej przepustu 1 x ? 60 obustronnie 2 x 1,00 m z wykonaniem ścianek czołowych, oraz poszerzeń jezdni na łukach poziomych przy włączeniu do drogi powiatowej (DP 2930 L - ul. Graniczna). Początek trasy km 0+000,00 drogi gminnej zlokalizowany jest na krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej DW 858. Koniec trasy km 1+100,00 zlokalizowany jest na krawędzi jezdni drogi powiatowej Nr 2930 L - ul. Graniczna. Projektowana oś drogi usytuowana jest pośrodku śladu istniejącego. Celem zapewnienia bezpieczeństwa ruchu i prawidłowego funkcjonowania obiektu zaprojektowano oznakowanie pionowe, oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2) Elementy robót Realizowane przedsięwzięcie składa się z następujących elementów: - roboty przygotowawcze, - odwodnienie, - poszerzenie jezdni na łukach przy skrzyżowaniu z drogą powiatową, - remont cząstkowy, - nawierzchnia, - utwardzenie poboczy na szer. 2 x 0,50 m, - regulacja poboczy, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe, - regulacja uzbrojenia, - elementy organizacji ruchu. 3) Parametry realizowanego przedsięwzięcia - długość drogi - 990,00 m - szerokość jezdni - 3,50 / 4,00 m w tym: szerokość 4,00 m na długości 500,00 m szerokość 3,50 m na długości 490,00 m - powierzchnia jezdni - 3 730,45 m2 - remont cząstkowy nawierzchni (likwidacja ubytków, wybojów i wykruszeń, oraz lokalnych deformacji)- 1 kpl. - nawierzchnia bitumiczna- 2 x 4 cm - poszerzenie łuków na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 2930 L - 2,36 m2 - odmulenie przepustu ? 60 pod drogą - 7,50 m - wydłużenie przepustu obustronnie 2 x 1,00 m wraz z wykonaniem ścianek czołowych- 1 kpl. - renowacja rowów przydrożnych- 50,00 m - regulacja poboczy- 99,00 m3 - plantowanie poboczy - 990,00 m2 - ustawienie barier stalowych ochronnych U-14a (typu SP-05)- 24,00 m - ustawienie balustrad U-11a - 16,00 m - zamontowanie lustra U-18a średnicy 80 cm - 1 szt. - zamontowanie tablic kierujących U-3a i U-3b- 12 szt. - zamontowanie znaków pionowych- 22 szt. - zamontowanie drogowskazu E-3 (Kol. Sól) na drodze powiatowej- 2 szt. - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na potrzeby wykonania robót w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 2930 L - 1 kpl. - frezowanie pniaków - 2 szt. - wycinka zakrzaczenia- 630,00 m2 - zrębkowanie gałęzi, pędów i krzaków wraz z wywiezieniem - 6,00 mp 4) Wykaz zalecanego sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia - ciągnik kołowy 25÷30 KM, - ciągnik kołowy 50 KM, - frez do pniaków spalinowy 11 KM, - koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,25 m3, - kosiarka ciągnikowa zawieszana, - ładowarka jednonaczyniowa kołowa 1,25 m3, - rozdrabniarka do gałęzi mocy 3 KM, - rozdrabniarka do gałęzi mocy 8 KM, - rozkładarka mas bitumicznych 4,50 m, - równiarka samojezdna mocy 100 KM, - samochód dostawczy 0,9 t, - samochód samowyładowczy o ładowności do 5 t, - samochód samowyładowczy o ładowności 5÷10 t, - skrapiarka do bitumu przewoźna 250÷500 dm3, - spycharka gąsienicowa mocy 75 KM, - spycharka gąsienicowa mocy 100 KM, - szczotka mechaniczna bez ciągnika, - środek transportowy, - walec statyczny samojezdny 10 t, - walec statyczny samojezdny 15 t, - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t, - żuraw, lub zamienny jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw). 5)Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA, Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Remont drogi gminnej nr 109237L w miejscowości Kolonia Sól 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach