Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej nr 108653L w miejscowości Majdan-Obleszcze” – etap I

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 714 104 , fax. 158 714 130
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 158 714 104, fax. 158 714 130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugszastarka.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej nr 108653L w miejscowości Majdan-Obleszcze” – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi gminnej nr 108653L w miejscowości Majdan-Obleszcze” etap I na długości 440,00 m, o szerokości jezdni 3,50 m i jednym pasie ruchu wraz z zatoką postojową na początku odcinka o szerokości 3,20 m. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233220-7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg). 3. Przedmiotem zamierzenia jest remont drogi gminnej polegający na wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni bez ingerencji w inne elementy drogi niż nawierzchnia - etap I od km 0+000,00 do km 0+440,00. 4. Istniejąca droga posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 3,50 m oraz pobocza gruntowe i rowy odwadniające. Na odcinku objętym zamierzeniem nawierzchnia posiada liczne spękania, deformacje oraz ubytki. 5. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI I PARAMETRÓW TECHNICZNYCH: DROGA: Długość [m]: 440,00 Szerokość [m]: 3,50 Powierzchnia [m2]: 1 540,00 ZATOKA: Długość średnia [m]: 23,25 Szerokość [m]: 3,20 Powierzchnia [m2]: 74,40 OGÓŁEM POWIERZCHNIA [m2]: 1 614,40 Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznie do uwzględnienia: - koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, - zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy, - obsługa geodezyjna (m.in. wytyczenie) - ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu, - zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych - uzyskanie zgody właściciela gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z zastosowaniem cen jednostkowych (przygotowany zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ); 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. * Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia tj.: 36 m-cy albo 48 m-cy albo 60 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 m-cy. * Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonany przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach