Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Nr 107 452R Ocieka-Sadykierz w miejscowości Ocieka.

Gmina Ostrów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
    Ostrów 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
    REGON: 69058195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Nr 107 452R Ocieka-Sadykierz w miejscowości Ocieka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi obejmuje odcinek o długości 1 051,50 m, w km. 0+997 do km. 2+048,50 . Technologia wykonania: warstwa ścieralna o gr. 5 cm, warstwa wyrównawcza śr. 5 cm na istniejącej konstrukcji , uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 o gr. 10cm stabilizowanym mechanicznie. Wykonawca na czas wykonania robót opracuje projekt czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót precyzują przedmiary robót , dokumentacja techniczna, STWiORB. W rejonie inwestycji znajdują się sieci uzbrojenia inżynieryjnego, które nie kolidują z zakresem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 słownie: Pięć tysięcy zlotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ 5) Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ 6) Kosztorys ofertowy . Kosztorys ofertowy należy sporządzić według załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Oferty, w których kosztorysy ofertowe nie będą ujmowały wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarach robót, będą traktowane przez zamawiającego jako niekompletne i zostaną odrzucone. 7) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach