Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej nr 107398R Na cmentarz w m. Olchowa”

Urząd Gminy Iwierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-124 Iwierzyce, Iwierzyce
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 455 950 , fax. 172 221 444
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwierzyce
    Iwierzyce 80
    39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie
    tel. 177 455 950, fax. 172 221 444
    REGON: 69058194000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwierzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej nr 107398R Na cmentarz w m. Olchowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie rzeczowym projektu zakłada się wykonanie następujących robót na odcinku drogi dł. 777,7 m: - wytyczenie elementów drogi w terenie, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, - usunięcie warstwy humusu o gr. do 15 cm, - wykonywanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I-V, - montaż rur ochronnych dwudzielnych typu AROT o średnicy 110mm, łączna dł. 12m, - frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia gr. warstwy 5cm, na pow. 956,10 m2, - korytowanie, profilowanie oraz zagęszczanie podłoża, głębokość koryta 21-30cm na całej szerokości jezdni, na dł. 499m, - stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowo-tłuczniowej cementem, gr. 30 cm, pow. 2721,95 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm, na pow. 2 668,41 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na pow. 2410,87 m2, - skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, pow. 2566,41 m2, - wykonywanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, gr. po zagęszczeniu 4 cm, na pow. 2765,10 m2 , - uzupełnienie poboczy mieszanką niezwiązaną o średniej gr. 10 cm, na pow. 777,7 m, - odmulenie rowów na dł. 350 m, - montaż oznakowania pionowego, szt. 7. Wykonawca w ramach zadania opracuje i przedstawi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 310.) Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w w/w wysokości, najpóźniej do terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data i godzina potwierdzenia wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium w formie niepieniężnej Wykonawca składa w oryginale luźno z ofertą (w celu późniejszego zwrotu), a kopię dołącza do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, w ciągu 14 dni od daty pierwszego pisemnego żądania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie obowiązywania gwarancji. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie „Remont drogi gminnej nr 107398R Na cmentarz w m. Olchowa” Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni, tj. obowiązuje do dnia 08.09.2020 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach