Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 106956 O (ul. Kościuszki) wraz z przyległym parkingiem i chodnikiem oraz przebudową skrzyżowania ulic Kościuszki i Nyskiej.

Gmina Otmuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4315016 , fax. 077 4315017
  • Data zamieszczenia: 2011-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otmuchów
    ul. Zamkowa 6 6
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 077 4315016, fax. 077 4315017
    REGON: 00052935000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 106956 O (ul. Kościuszki) wraz z przyległym parkingiem i chodnikiem oraz przebudową skrzyżowania ulic Kościuszki i Nyskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w: 1) dokumentacji projektowej zawierającej przedmiar robót oraz część graficzną i opisową robót stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2) specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót, zachowując kolejność pozycji przedmiaru. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone jako wypełnienie przedmiaru, z tym, że dopuszcza się zastosowanie innej katalogowej podstawy wyceny niż podana w przedmiarze - zakres i technologia wycenionych robót musi odpowiadać zakresowi i technologii robót określonych w danej pozycji przedmiaru. Błędne wpisanie w kosztorysie ofertowym większej ilości robót niż to określono w przedmiarze robót, nie będzie powodowało odrzucenia oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania ilości robót określonych w przedmiarze. Oferty można składać załączając kosztorysy szczegółowe lub uproszczone. W przypadku przedłożenia oferty z załączeniem kosztorysu uproszczonego należy dołączyć wykaz materiałów i sprzętu (występujących w kosztorysie) z podaniem cen jednostkowych oraz podać wartości innych składników cenotwórczych: robocizna, koszty ogólne, koszty zakupu, zysk. Można stosować upusty cenowe do całego kosztorysu. W przypadku zastosowania upustu do całego kosztorysu należy to wyraźnie zaznaczyć na stronie tytułowej kosztorysu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Otmuchów 37 8872 0003 0000 0260 2000 0040. 4. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe zamawiającego. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium. 7. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.otmuchow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną